הערכה: בית"ר ירושלים לא תשלם את סעיף השחרור של דגני

אוראל דגני
אוראל דגני | הפועל תל אביב

בבירה מבינים כי על מנת להשלים את העסקה הם יצטרכו לשלם לקפטן האדומים יותר ובמקביל לשכנע את אחד השחקנים הבכירים שלהם לעבור להפועל תל אביב

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים לא צפויה לשלם את סעיף השחרור של אוראל דגני (400 אלף דולר), כך עולה מתוך שיחות פנימיות שהתקיימו במהלך היום (שני) בין ראשי הקבוצה מהבירה לבין ראשי הפועל תל אביב.

על מנת שדגני יעבור לבית"ר ירושלים, צריכים לקרות שני דברים מרכזיים. הראשון, שהבלם והקבוצה מהבירה יגיעו להסכמות. כרגע, הפערים עומדים על כ-60 אלף דולר לעונה, סכום גבוה שהשחקן לא מוכן לוותר עליו. יש לציין כי בהפועל תל אביב דורשים מהקפטן להפחית את שכרו, כך שיהיה אפילו נמוך יותר מזה שהציעה לו בית"ר, מה שמצביע על כוונה להשתחרר מהחוזה שלו. אולם בסביבות של דגני הבהירו כי הוא לא מחויב להסכים לאחת ההצעות. הדבר השני, דרישת הפועל תל אביב לקבל שחקן בכיר בתמורה.

כפי שפורסם הבוקר בספורט1, אפשרות של טרייד בין המועדונים נמצאת על הפרק, כאשר בהפועל תל אביב מודעים לעובדה שדן איינבינדר לא נמצא בתכניות לעונה הבאה וכמו כן בית"ר ירושלים לא תעמוד בדרכו של חנן ממן אם יביא הצעה. עתידו של שלומי אזולאי נמצא גם הוא תחת סימן שאלה, אך יחד עם זאת הישארות של המאמן רוני לוי (שכבר נתן אור ירוק לצירוף דגני, מה שכנראה מעיד על האפשרות שימשיך) צפויה להוביל להישארותו של החלוץ משום שהוא אחד השחקנים המוערכים על ידי המאמן.

מקוב לעסקת דגני אמר לספורט1: "קרוב לוודאי שבית"ר לא תסכים להעביר 400 אלף דולר ולא תסכים להחתים אותו על חוזה בעלות דומה לשנתיים. אם בית"ר ירושלים תרצה אותו, היא תצטרך לשלם לו יותר ובמקביל לגרום לאחד משחקניה הבכירים להסכים לעבור להפועל תל אביב". כאמור, דגני מרוויח כ-220 אלף דולר לעונה בהפועל תל אביב, בעוד שבית"ר מציעה לו כ-160 אלף דולר לעונה.

אוראל דגני | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי