דור אלו קרוב לסיכום בהפועל ת"א, קלינגר לוחץ על שטקוס

דור אלו
דור אלו | אריאל שלום

המגן צפוי להצטרף, התקרבות עם הליטאי. שחקנים על ברשצקי: "אבידה", רז כהן: "הקבוצה לא תתחמק". נמשים המגעים עם עידו לוי, השוער יגאל בקר חתם

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

דור אלו קרוב להצטרף להפועל תל אביב. המגן הימני ששיחק בעונה החולפת כמושאל מהפועל באר שבע לבני יהודה קרוב לסיכום בקבוצה של ניר קלינגר ובמועדון מקווים שיחתום רשמית בימים הקרובים.

בנוסף, אחרי שהפועל ב"ש אפשרה לארנסטס שטקוס לנהל מגעים עם האדומים, ניר קלינגר נכנס לתמונה ולוחץ על השוער לחתום ביממה הקרובה. בשעות האחרונות נרשמה התקרבות עם הליטאי, שאחרי הסיכום אמור לשבת עם הפועל ב"ש כדי לסכם על הפיצוי. כפי שפורסם בספורט1, באר שבע החליטה להיפרד משטקוס מספר שבועות לפני סיום העונה.

בתוך כך, שחקני הפועל ת"א מתאגדים בעקבות היחס של המועדון כלפיהם. אחרי עזיבת אריק ינקו, שחתם לעונה אחת בלבד במכבי פתח תקוה ומתכוון לתבוע את המועדון על יתרת החוזה שלו לשנתיים הבאות וכן על השלמת שכרו העונה, ארבעת השחקנים שנותרו החליטו לא להגיע בשלב זה לאימוני הקבוצה.

ארנסטס שטקוס. במועדון ממתינים לו | אודי ציטיאט

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מוטי ברשצקי סיים את דרכו במועדון ופניו לקבוצה אחרת ואילו מאור בוזגלו ויואב ג'ראפי החליטו לא להגיע לאימונים. "להיפרד משחקן כמו ברשצקי זאת פשוט אבידה", אמרו אתמול שחקנים בהפועל תל אביב. "הוא שחקן חיובי לחדר ההלבשה ותורם המון מבחינה מקצועית. חבל שכך נפרדו ממנו".

שחקן נוסף שהחליט לא להגיע לאימון אתמול בשל ההודעה על ביטול החוזים הוא רז כהן. הקשר, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, אמר לספורט1: "לא הגענו לאימון כי אמרו לנו לא להגיע, כי אנחנו מפוטרים. אני לא יודע מה זה אומר משפטית וזה נמצא בבדיקה מול עורך הדין שלי".

על עתידו במועדון אמר: "יש לי חוזה לעוד שנתיים. הכל תלוי במה יקרה עכשיו. יש כל מיני אופציות. יכול להיות שאמצא קבוצה, או שאחכה להתפתחויות מול הפועל. הכל תלוי מה יקרה קודם". על ההחלטה המשותפת לא להגיע לאימון אמר: "כולם פגועים באותה מידה. ינקו כבר חתם, ג'ראפי וברשצקי ימצאו קבוצה. בוזגלו כרגע גם פצוע, אז המצב שלו שונה".

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

"בסופו של דבר בהפועל לא יצליחו להתחמק ממה שמגיע לי", סיכם כהן. "מאז הקורונה חזרנו ומחקו אותי, אני לא יודע אם זה בגלל התוכניות. הקורונה שינתה את המשחק. הכל לטובה".

בהפועל ממתינים להתפתחויות בגזרת ג'ראפי. שכרו נאמד בכ-700 אלף שקל העונה ומשתדרג בכל אחת מארבע השנים הבאות. אם יעזוב, הדבר יוכל לפנות חלק מהתקציב להבאת ארנסטס שטקוס. במקביל לגל השחרורים, בהפועל תל אביב עדיין מנסים לקדם את המו"מ מול מספר שחקנים מלבד אלו ושטקוס. בנוגע לסוגיית הבלם, אם דגני לא ימשיך, עידו לוי מהפועל רעננה הוא המועמד המוביל להצטרף.

בנוסף, במועדון חתם רשמית השוער הצעיר (20) יגאל בקר, שגדל בבית"ר טוברוק ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל כפ"ס, בקר אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב ומחכה כבר לצאת לדרך חדשה ומוצלחת. אני אוהד של הקבוצה מגיל צעיר ומבחינתי זו הגשמת חלום ילדות. אני כבר מצפה לפגוש את הקהל המדהים שלנו ומקווה שנעשה עונה טובה ביחד".

רז כהן
רז כהן. "לא הגענו לאימון כי פיטרו אותנו" | אריאל שלום
יגאל בקר
יגאל בקר | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי