פגישה נוספת בין סלליך לראשי מכבי חיפה, הוגשה הצעה משופרת

סינטיהו סלליך. מתקרב לדרום? | מאור אלקסלסי

לאחר שנודע כי הפועל באר שבע פנתה לקשר שסיים את חוזהו בכרמל, הוא הגיע יחד עם סוכנו לשיחה בניסיון לסכם על חוזה חדש לשביעות רצון כל הצדדים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לקראת פתיחת האימונים ביום ראשון הבא, מאמן מכבי חיפה ברק בכר מנסה לסגור בהקדם את הצוות המקצועי ובמהלך היום (שלישי) צפויות להיערך שיחות מול מאמן הכושר דרור שמשון ומאמן השוערים גיא ויזינגר, שעבדו עם בכר בהפועל באר שבע.

במועדון מעריכים כי כבר ביממה הקרובה תצא הודעה מסודרת בנושא זה, כאשר גם צמד המאמנים האנגליים, ניל קלארק ופול גרובס, ימשיכו להיות חלק מהצוות המקצועי. השניים נחתו בישראל ביום שבת ונכנסו לבידוד בדומה לשחקנים הזרים צ'רון שרי ויאניק ווילדסחוט.

שחקן נוסף שבכר הביע בו עניין הוא סינטיהו סלליך. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לקשר בן ה-29 שסיים את חוזהו בכרמל. אולם, ביממה האחרונה מכבי חיפה חזרה לתמונה והציעה גם היא לסלליך חוזה לעונה הבאה.

יתרה מכך, בשעה זו נערכת פגישה נוספת בין הקשר סינטיהו סלליך ונציגו גלד קצב לבין ראשי מכבי חיפה, כשבמועדון מתכוונים לשפר את ההצעה הראשונית שהוגשה אתמול והייתה נמוכה יותר מזו שהגישה הפועל באר שבע. הרצון של השחקן ושל מכבי חיפה הוא להגיע לסיכום על חוזה חדש וייתכן שכבר היום תחול התקדמות משמעותית בנושא.

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

בכרמל ציינו כי העובדה שבכר עצמו הביע רצון שסלליך ימשיך, תביא לבסוף להסכם בין הצדדים. בסביבתו של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק, אין בשלב זה חדש וכל אחד מהצדדים מנסה להתקרב להצעה הכספית שלו בתקווה לסיים את הסאגה במהרה.

מעבר לכך במועדון מהכרמל מתכוונים להשלים היום את רכישתו של חלוץ הפועל קטמון וויליאם אגאדה. החלוץ אמנם יירכש על ידי חיפה, אבל יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל. בעלי קריית שמונה איזי שרצקי כבר ביקש ממכבי חיפה להעבירו בעונת המשחקים הקרובה וגם הפועל חדרה הביעה עניין. אולם, ההחלטה היכן לשחק צפויה להגיע מכיוונו של החלוץ הניגרי.

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי