אלמוג בוזגלו עשוי להמשיך, גם לאלה יקבל הצעה לעונה נוספת

הפועל חיפה פותחת את אימוניה. הקשר שרצה למצוא קבוצה בחו"ל טרם קיבל הצעות ונראה שיישאר. החלוץ יגיע לאימון הפתיחה כמו גם עדן בן בסט שלא בתוכניות. כץ: "מתרגשים ומקווים להשיג משהו מעבר לפלייאוף עליון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שסיימה עונה מוצלחת אשתקד עם מקום בפלייאוף העליון, בהפועל חיפה מקווים לעונה אפילו טובה יותר בשנה הזו. חופשת הקיץ אמנם הייתה קצרה אבל במועדון החליטו לבצע מיני-מהפכה. הקבוצה תערוך היום (רביעי) את אימון הבכורה אמנם גם לאחריו לא ברור מי מהשחקנים ימשיך.

המאמן חיים סילבס מרוצה מהצטרפותו של רז שטיין שחתם אתמול (שלישי) בקבוצה, והוא מתווסף למגן רז נחמיאס שהגיע אף הוא מסקציה נס ציונה. מעבר לכך במועדון רוצים להשאיר את לירן סרדל וגל אראל עמם יש התקדמות ומקווים כי יגיעו לאימון הפתיחה.

שחקן נוסף איתו מתנהלות שיחות הוא הקשר אלמוג בוזגלו. הקשר רצה למצוא קבוצה בחו"ל אך טרם קיבל הצעות. וההערכות הן שהרצון המשותף שלו ושל סילבס יביא לכך שיחתום לעונה נוספת. גם השלקנים הצעירים שחתמו לאחרונה בקבוצה כמו האחים ניב וירין סרדל ודודו אלטרוביץ יהיו חלק מהקבוצה הבוגרת בעונה הבאה.

מהראן לאלה חוגג
מהראן לאלה חוגג. ימשיך לעונה נוספת? | אודי ציטיאט

גם עדן בן בסט צפוי להגיע לאימון הבכורה על אף שאינו בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה. לחלוץ יש חוזה לעונה הבאה. גם החלוץ הוותיק מהראן לאלה הוזמן לאימון הבכורה ועשוי לקבל הצעה לחוזה לעונה נוספת. יואב כץ אמר לקראת אימון הבכורה: "אנחנו מתרגשים לראות קבוצה חדשה ומקווים להשיג בעונה הקרובה משהו מעבר להגעה לפלייאוף העליון".

חיים סילבס אמר:"זה מרגש לחזור למרות שהייתה לנו הפסקה קצרה. ראינו מספר פנים חדשות ונבחנים והסגל עוד לא הושלם אבל עדיין מדובר במטרה חדשה. לצערי כרגע מדובר במשחקים ללא קהל אבל ננסה לשמח אותו גם מהבית".

בנושא אחר, הבלם אופק פישלר הושאל לאחי נצרת. מעבר לזה, סילבס עדיין מעוניין לצרף מגן שמאלי נוסף, חלוץ זר ועוד שני ישראליים בעמדות הבלם האחורי כאשר שם המועמד העיקרי הוא עידו לוי ובקישור שמו של אור דסה נמצא על הפרק.

יואב כץ
יואב כץ. מקווה לעונה אפילו טובה יותר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי