וילדסחוט זוכה להתעניינות מהולנד, אבל נוטה להישאר במכבי חיפה

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

הקשר קיבל מספר פניות מהליגה הבכירה בארצו, אבל יפתח את האימונים עם בכר. עוואד הבטיח לתת תשובה עד תחילת השבוע, פערים עם סלליך שימשיך בשיחות עם המועדון במקביל למו"מ עם ב"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, ממשיך לעבוד שעות נוספות כדי לקבל תשובות ברורות ככל שניתן עד לאימון הבכורה ביום ראשון הקרוב. בימים האחרונים המשיך המאמן לערוך שיחות ארוכות עם ראשי המועדון במשרדיו של הנשיא יעקב שחר בתל אביב, בין השאר כדי לקבל תשובות באשר לעתידם של השחקנים הישראלים ובכל הנוגע לצירוף שחקנים זרים לעונה הבאה.

בין השאר מעוניין בכר להתחזק בבלם אחורי על חשבונו של טרנט סיינסבורי, שצפוי לעזוב את הקבוצה, קשר אחורי זר וקשר נוסף במרכז השדה, כשידוע כי אחד המועמדים המובילים הוא האקס ג'ורג' מנדז'ק. האחרון טרם הסכים לקיצוץ משמעותי כדי לשוב לקדנציה שנייה בכרמל ונראה כי הסאגה תסתיים עד תחילת השבוע הבא.

בכל הקשור לצמד ההולנדים, צ'ארון שרי ויאניק וילדסחוט, הם נמצאים בבידוד לאחר שחזרו מחו"ל ויתחילו את האימונים באיחור. ווילדסחוט זכה בשבועות האחרונים למספר הצעות מקבוצות בליגה ההולנדית הראשונה, אבל השיב כי הוא נהנה בחיפה ונוטה להמשיך בקבוצה של בכר.

ומה לגבי מוחמד עוואד? החלוץ צפוי להחזיר תשובה לירוקים עד פתיחת האימונים אם יסכים לחתום על חוזה חדש בקבוצה. מי שעוד לא ברור עתידו בכרמל הוא הקשר סינטיהו סלליך וכפי שפורסם אתמול לראשונה בספורט1, נפגש השחקן ונציגו גלעד קצב עם ראשי הקבוצה והמאמן ברק בכר ובמועדון הציעו לסלליך חוזה משודרג, אך עדיין ישנם פערים כספיים והצדדים החליטו להמשיך בשיחות. במקביל גם הפועל באר שבע צפויה להגיש הצעה נוספת לשחקן, שאף בוחן אופציות בחו"ל.

יאניק ווילדסחוט, סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי