אבוקסיס קיצץ ב-30% ונשאר, שהר עשוי לעזוב בהשאלה לשנתיים

יוסי אבוקסיס | דני מרון

הצדדים סיכמו כי למאמן לא יהיה סעיף יציאה לנבחרת: "מצפים לנו אתגרים מעניינים". ב"ש ואפואל ניקוסיה סיכמו כי אם החלוץ יעבור, יחזור רק לעונה האחרונה בחוזה ויחתום לשנתיים. קבהא יקצץ 40% ויחתום בקרוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) כי מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס סיכם את תנאיו במועדון לעונה הקרובה, זאת לאחר שהסכים להפחתה ב-30% משכרו. לספורט1 נודע כי במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע שלמאמן לא יהיה סעיף יציאה לנבחרת ישראל. "אני שמח להמשיך במקום מקצועי וחם כמו הפועל באר שבע", מסר אבוקסיס, "מרגע סיום גמר גביע המדינה, המשכנו לעבוד ולהכין את הקבוצה לפתיחת העונה הבאה. מצפים לנו אתגרים מעניינים העונה ובניית הקבוצה כמו גם ההכנות למשחקים באירופה בעיצומן".

בינתיים, במועדון מתקדמים: בבירת הנגב עדיין מחכים לתשובות מבן שהר לגבי עתידו במועדון, כשהחלוץ עדיין לא החליט האם לעבור לאפואל ניקוסיה. מתברר כי בניגוד לדיווחים בקפריסין, שמדברים על השאלה של החלוץ לעונה, כעת המועדונים הגיעו לסיכום לפיו במקרה שיעבור, שהר יחזור רק לעונה השלישית והאחרונה בחוזה שלו ויושאל לשנתיים, כשניקוסיה תצטרך לממן את מלוא השכר שלו. שהר מחזיק בחוזה גבוה בבאר שבע, כ-400 אלף דולר לעונה, ואלה מוכנים לממן את מרביתו, כך שירוויח מעל 300 אלף דולר בעונה. החלוץ עצמו ביקש זמן נוסף כדי לחשוב על ההצעה והבטיח תשובה עד תחילת השבוע.

רק אם יחתום, הפועל באר שבע תצרף חלוץ זר, ולכן במועדון מתעכבים עם ההחלטה עד ששהר יקבל החלטה. "זו החלטה שלו ורק שלו. הוא לא צריך לסגור דבר בניקוסיה מפני שהחוזה שלו בבאר שבע תקף גם לשנה השלישית, כולל מענק שיקבל, והם מראש ידעו שיצטרכו לממן את כל שכרו", הסבירו בסביבתו. בימים האחרונים הצטרפה אומוניה ניקוסיה למירוץ, אך שהר מתכוון למצות את המגעים מול אפואל.

בעניין אחר: הבוקר הושגה פריצת דרך במגעים עם מרואן קבהא. הצדדים סיכמו עקרונית על קיצוץ של 40 אחוז והשחקן צפוי להגיע ולחתום על ההסכם עוד השבוע או לכל המאוחר עד סוף השבוע הבא. עם החלוץ קייס גאנם נרשמה התקדמות וההערכה היא שגם הוא יחתום רשמית עד השבוע הבא.

מרואן קבהא
מרואן קבהא. הגיע לאימון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי