מתן זלמנוביץ' מצטרף להפועל כפר סבא

לספורט1 נודע כי מי שהיה השוער המחליף של סקציה נס ציונה, חתם בקבוצה של עמיר תורג'מן לעונה הקרובה לאחר עזיבתו של יגאל בקר להפועל תל אביב. טריקו גטהון חתם לעונה נוספת

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא פתחה אמש (שלישי) את אימוניה לקראת עונת המשחקים הקרובה, כאשר לאחר עזיבתו של השוער השני יגאל בקר להפועל תל אביב, הבוקר (רביעי) החתימו בקבוצה שוער חדש.

לספורט1 נודע כי השוער מתן זלמנוביץ' (25), שוערה השני של סקציה נס ציונה אשתקד חתם בקבוצה של עמיר תורג'מן באמצעות סוכנו אפי סופי לעונה אחת וויהיה חלק ממצבת השוערים יחד עם איתמר ישראלי. זלמנוביץ' ויחל להתאמן במדי הקבוצה. נזכיר כי המאמן תורג'מן הביע אופטימיות לאור בניית הסגל של קבוצתו ואמר כי המטרה היא מקומות 6-8.

בנוסף, המגן/קשר טריקו גטהון חתם הבוקר במועדון לעונה נוספת ועבורו זו תהיה השנה השלישית במועדון אחרי שהעפיל עם הקבוצה מהליגה הלאומית לליגת העל ובעונה החולפת רשם עונת בכורה בליגה הבכירה.

"שמח מאוד להישאר ירוק. אני מרגיש שכאן זה הבית שלי. אני מקווה להיות חלק חשוב בקבוצה שנבנית וארצה ולתרום ככל יכולתי להצלחתה. ברמה האישית יש לי עוד שאיפות להתקדם, אבל אני יודע שאני חייב להמשיך לעבוד קשה".

"דבר אחד שמאוד הייתי רוצה לראות בקרוב זה את קהל האוהדים שלנו חוזר למגרשים. זה כיף גדול לשחק עבורם. מודה לצוות המקצועי והניהולי במועדון שממשיך לתת בי את האמון".

טריקו גטהון | הפועל כפר סבא, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי