אגאדה הגיע לבדיקות במכבי חיפה, כיאל מחכה להצעה

בירם כיאל בירם כיאל | מאור אלקסלסי
בירם כיאל במכבי חיפה בירם כיאל במכבי חיפה | דני מרון
בירם כיאל בירם כיאל | אודי ציטיאט, סקופיה
בירם כיאל בירם כיאל | מאור אלקסלסי
בירם כיאל בירם כיאל | Gettyimages
בירם כיאל בירם כיאל | Gettyimages
בירם כיאל בירם כיאל | Gettyimages

החלוץ צפוי לחתום לארבע שנים וכנראה יושאל בעונה הקרובה. הקשר הוותיק הביע נכונות לחזור לכרמל, אך זוכה לגישושים מאירופה ולא יחכה זמן רב לפנייה רשמית. בכר יחליט על עתידו של שועה עד פתיחת האימונים ביום א'

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור להתאמן ביום ראשון, כשכולם מחכים בקוצר רוח למוצא פיו של המאמן החדש, ברק בכר, שצפוי להודיע רשמית על סגל השחקנים שיגיעו לאימון הפתיחה בכפר גלים. מי שכרגיל מצליח לעורר מתח רב הוא ירדן שועה, שצפוי לשוחח עם בכר לגבי עתידו בכרמל. בסביבתו של המאמן סיפרו כי הוא מנהל שיחות רבות בנוגע לכישרון הצעיר, ויקבל את ההחלטה בעניינו עד יום ראשון.

החלוץ מוחמד עוואד יגיע לאימון הבכורה אך כרגע לא ממהר לחתום על חוזה חדש. בחיפה הציגו אמש את הצוות המקצועי החדש ומחכים בקוצר רוח לפתיחת האימונים, אך מאוכזבים מכך שלא יגיעו אוהדים כמיטב המסורת לעודד את הקבוצה.

במקביל, הצוות המקצועי ביחד עם הסקאוט הראשי החדש, גל אלברמן, בוחן שחקנים רבים שעשוים לחזק את הקבוצה, זרים וישראלים. מי שעשוי להיות אופציה מעניינת עבור הירוקים הוא קשר נבחרת ישראל ושחקן הקבוצה בעבר, בירם כיאל.

הגרזן סיים אמש (רביעי) את דרכו בברייטון בה שיחק במשך חמש וחצי עונות וטרם קיבל החלטה לגבי עתידו בעונה הבאה. כיאל זכה לגישושים מהצ'מפיונשיפ ומספר קבוצות בליגה הטורקית, אך הביע נכונות לחזור לכרמל ומחכה כרגע להצעה רשמית מהקבוצה עמה זכה בשתי אליפויות. למרות זאת, בסביבתו של הקשר מבהירים כי הוא לא מתכוון להיגרר למשא ומתן ארוך ומעייף ואם הצעה כזאת לא תגיע בקרוב הוא יבחן הצעות נוספות. כידוע, הקשר הותיק הגיע לקבוצת הנוער של מכבי חיפה בשנת 2006 מבני ג'דידה, והפך תוך זמן קצר לשחקן הרכב קבוע לפני שעבר לסלטיק ב-2010. גורמים בכרמל הודו כי עדיין לא פנו לשחקן, אבל הוא בהחלט מעורר ענייין רב לאור הניסיון האדיר והחיבור שלו לקבוצה.

בנושא אחר, החלוץ וויליאם אגאדה הגיע היום לבדיקות רפואיות במכבי חיפה ואם יעבור אותן, הוא יחתום על חוזה לארבע שנים במועדון. בשלב הראשוני אגאדה צפוי להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, אך בכוונת הירוקים להשאילו בעונה הקרובה. החלוץ, שמגיע מהפועל קטמון, יעלה כחצי מיליון שקלים והמחלוקת היחידה שנותרה בינו לבין המועדון מהכרמל היא לגבי האחוזים ממכירה עתידית שלו, אך הסוגייה צפויה להיפתר בקרוב. קריית שמונה והפועל חדרה הן המועמדות המובילות לצרפו בהשאלה.

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי