מחכה לבכר: הפועל חדרה רוצה את פלקושצ'נקו ואבו פאני

במועדון מרוצים מקצב בניית הסגל אך מצפים לקשר ישראלי נוסף שישלים את הפאזל. אם מכבי חיפה תהיה מוכנה להשאיל את אחד מהקשרים - בקבוצה יעשו הכל כדי לצרפם. ברשצקי עדיין על הפרק, שלום אדרי לא יגיע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה היא אחת הקבוצות הפעילות ביותר בחלון ההעברות הנוכחי לקראת העונה הבאה. במועדון הביעו שביעות רצון מכך שרוב הסגל כבר נבנה – ארבעה שחקנים זרים סיכמו וכן השוער יואב ג'ראפי והחלוץ שובל גוזלן שהצטרף לאימוני הקבוצה לאחר ששהה בבידוד.

המאמן שרון מימר מעונין להשלים את הפאזל עם קשר ישראלי נוסף ומחכה להחלטת מכבי חיפה לגבי עתידם של מקסים פלקושצ'נקו ומוחמד אבו פאני. אם במועדון הירוק יסכימו להשאיל את אחד מהם, בחדרה יעשה מאמצים גדולים לצרפו.

גם הקשר מוטי ברשצקי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 כבר בשבוע שעבר, נמצא ברשימה של המאמן. סוכנו של הקשר, דודו דהאן, נפגש עם ראשי המועדון לפני מספר ימים בעת חתימתו של ג'ראפי, ובקבוצה בחנו שוב את האפשרות לצרפו. גם עם קשר בית"ר ירושלים, שלום אדרי, התנהל משא ומתן אך הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום כספי ועל כן מועמדותו של אדרי ירדה מהפרק בשלב הזה.

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

במקביל, בחדרה ממשיכים לעקוב אחר החלמתו של הקשר פיראס מוגרבי שחתם בחדרה כבר בחודש ינואר אחרון ומקווים שיהיה כשיר כבר בחודש נובמבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי