איציק ניסנוב עוזב את הפועל ת"א – העביר את מניותיו לאחיו שרון

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב ושרון ניסנוב | עדי אבישי

הבעלים שהחזיק ב-37.5% ממניות המועדון, החליט להיפרד: "מודה לכולם על שלוש וחצי שנים מאתגרות, זו הייתה גאווה עבורי להיות הבעלים של המועדון שאותו אהדתי וגדלתי עליו מגיל צעיר". אחיו: "הכל נשאר אותו דבר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

נראה שהקיץ הקרוב לא מבשר טובות עבור הפועל תל אביב והזעזוע במועדון האדום נמשך. לאחר שהקפטן אוראל דגני כמעט עבר לבית"ר ירושלים ולא ברור האם ימשיך במועדון, ומספר שחקנים בכירים קיבלו הודעת שחרור, הגיע זעזוע בהנהלת המועדון.

הבעלים איציק ניסנוב, שהחזיק ב-37.5% ממניות המועדון מאז הציל את הקבוצה מפירוק ב-2017, ביחד עם אחיו שרון, החליט לעזוב את בעלות ולהעביר לשרון את מלוא מניותיו. ניסנוב לא הסכים לפרט על הסיבות בעטיין בחר לעזוב – "מסיבות אישיות השמורות עמו", נאמר בהודעה הרשמית.

איציק הודה לשותפיו ולעובדי המועדון ואמר: "מודה לכולכם על שלוש וחצי שנים מאתגרות. זו הייתה גאווה עבורי להיות הבעלים של המועדון אותו אהדתי וגדלתי על ערכיו מגיל צעיר. אחזור ליציע ואמשיך לרצות בהצלחת הקבוצה בכל לבי". כזכור, הבעלים הבטיח לא אחת כי אם יגיע בעלים שיהיה מוכן להשקיע במועדון סכומים נאים (כ-20-25 מיליון שקלים) – יהיה מוכן להעביר את הקבוצה ללא עלות.

משרון ניסנוב נמסר: "הכל נשאר אותו דבר. לא השתנה כלום – אני ואיציק זה אחד. הוא רוצה להתמקד בעסקיו הפרטיים. אם אצטרך, איעזר בו.

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה 3:0 להפועל חיפה במחזור הסיום

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי