הפועל חיפה הגישה הצעה לעידו לוי, סילבסטר יישאר?

עידו לוי
עידו לוי | אודי ציטיאט

הקבוצה מהכרמל הגבירה את המאמצים לצירוף הבלם, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה. יואב כץ שוקל להשאיר את החלוץ, אם זה יסכים לקצץ בשכרו. התקדמות במו"מ עם סרדל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה אתמול (רביעי) את אימון הבכורה שלה בסגל חסר, ממנו נעדרו גל אראל, לירן סרדל ואלמוג בוזגלו. המאמן חיים סילבס מעוניין להשאיר את שלושת השחקנים, אך אלו עדיין לא הגיעו להבנות כספיות עם הנהלת המועדון. ביממה האחרונה חלה התקדמות עם סרדל שנבחר למצטיין העונה של האוהדים, שחלק מהם אף פנה להנהלה וביקש להשאיר את הקשר בכרמל. בהפועל חיפה רוצים להחתים את סרדל החוזה לשנתיים, אך השחקן מעוניין בחוזה רק לעונה הקרובה.

מעבר לכך, סילבס מחפש להתחזק בבלם ישראלי ובחלוץ זר. כפי שפורסם כאן לראשונה, הפועל חיפה סימנה את אקס הפועל רעננה עידו לוי, שמבוקש גם בהפועל תל אביב. הקבוצה הגבירה את המאמצים לצירופו של הבלם ואף הגישה לו הצעה כספית, כאשר ההערכה בחיפה היא שהציוות בין לוי לבן והבה, שעבד בעבר ברעננה, יצליח גם בכרמל.

באשר לחיזוק החלק ההתקפי, המאמן בוחן אפשרויות, בעוד הבעלים יואב כץ שוקל השאיר את החלוץ הסלובקי אם האחרון יסכים לקצץ בשכרו. גם שמו של יואב תומר מהפועל רעננה עלה בין המועמדים.

לירן סרדל
התקדמות במשא ומתן עמו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי