המתווה החדש בבית"ר: אם יעברו סיבוב באירופה, הקיצוץ יבוטל

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

נמשכות השיחות בין ורד להנהלה הבכירה, כשנראה כי הצדדים בדרך לסיכום. אחרי הפרסום לפיו השחקנים לא מחויבים בקיצוץ של 40%, מתברר כי ההסכם עם ארגון השחקנים כלל לא נחתם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים שהתנגדו לקיצוץ של 40% בחוזה שלהם טוענים כי מבירור שערכו, עולה כי במסגרת ההסכם בין האוצר לארגון השחקנים, אליו לא נחשפו, סוכם בכלל כי הקיצוץ יוכל לעמוד על 30% אם הכסף יגיע מהאוצר. כזכור, אתמול (חמישי) פרסמנו כי מאחורי הקלעים התברר שההסכם בין ארגון השחקנים לבין חוגג קובע כי במקרה שיתקבל הכסף מהאוצר, אפשר יהיה להסתפק בשיעור המינימלי המומלץ על ידי פקידי אותו משרד לקיצוץ: 30%.

מהבדיקה שערכו השחקנים אתמול עולה כי ההסכם בין חוגג לארגון השחקנים כלל לא נחתם. בית"ר, כך מתברר, לא חתמה על שום סעיף בהסכם שמורה על קיצוץ של 40%. על פי הסיכום, אגב, הקיצוץ יחול משכר הברוטו של השחקנים ולא משכר הנטו. עוד התברר כי שחקני בית"ר חתמו על קיצוץ של 25% מהנטו ולכן שחקנים שמשתכרים עד 40,000 שקלים לא היו אמורים להיפגע. כך או כך, מבדיקה שערכנו עולה כי המסמך כלל לא נחתם בסופו של דבר ונראה כי השחקנים יוכלו לסרב למתווה.

יחד עם זאת, ביממה האחרונה מתגבש סיכום בין השחקנים להנהלת בית"ר ירושלים, לפיו הקיצוץ במועדון יבוטל ויישארו על כנו (25% מהנטו) אם הקבוצה תעבור את הסיבוב הראשון במסגרת הליגה האירופית.
במקביל, במועדון טוענים כי מאור קנדיל לא משוחרר בשלב זה ממכבי תל אביב וכרגע אין עדיין התקדמות עם דור אלו. גם שמו של בן ביטון עלה. בית"ר בדקה אפשרות לשאול את אור דסה עם אופציית רכישה, אך כרגע לא חלה התקדמות גם עם הפועל רעננה משום שיוסי בניון ורוני לוי רוצים להיות סגורים על הבחירות החשובות בסגל שלהם לאור מגבלת תקציב שכר השחקנים שיעמוד, כזכור, על כ-17 מיליון שקל.

אור דסה
כרגע אין התקדמות | סוכנות ג'יני‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי