בית"ר ירושלים הגישה הצעה על אור דסה

אור דסה
אור דסה | אריאל שלום

הקשר של הפועל רעננה שוב מבוקש בבירה ועשוי להגיע בהשאלה. במועדון התמוגגו מבן חיים: "הוכיח למה הוא אחד הגדולים שהיו פה". ורד מנסה להגיע לפשרה עם חוגג ואוחנה בהסכם הקיצוץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיע לאחרונה לסיכום עם ארגון השחקנים לגבי מתווה הקיצוץ במועדון. חלק מהשחקנים לא אהבו זאת והלינו בפני עידן ורד על המצב. הקפטן פנה לחוגג ואוחנה, ערך איתם שיחה ואלה הציעו להגיע לפשרה. אלא שמאחורי הקלעים, כך מתברר, ההסכם בין ארגון השחקנים לבין חוגג קובע כי במידה ויתקבל הכסף מהאוצר יהיה אפשר להסתפק בשיעור המינימלי המומלץ על ידי פקידי האוצר לקיצוץ: 30 אחוז.

על הרקע הזה, בבית"ר מנסים להגיע לסיכום עם השחקנים על המתווה האחיד אותו חשפנו בעבר – קיצוץ אחיד לכלל השחקנים, שיוסיפו עוד חמישה אחוז להסכם המקורי. יחד עם זאת, נקבע כי שחקנים שמרוויחים 15 אלף שקל ומטה לא ייפגעו. הנושא רלוונטי בעיקר לשחקן אחד שמשתכר נמוך ביחס לחבריו בקבוצה, שלום אדרי. האחרון עשוי לעזוב את בית"ר, אך העניין הזה סוכם עוד בטרם נודע האם הוא יעזוב.

הבלם טל בן חיים, שסיכם בקבוצה אחרי שקיצץ יותר ממחצית מהחוזה שלו, יצטרף ככל הנראה מחר לאימונים. הבלם טרם חתם על חוזה, אך בבית"ר טוענים כי זה יקרה בקרוב. "ברגע שטל בא ואמר שהוא מוכן לעשות הכל בשביל לשחק בבית"ר, כולל התחשבות במערכת, לא היה ספק שיישאר. הוא הוכיח למה הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים שהיו כאן", אמרו בבירה לאחר הסיכום.

טל בן חיים
ריגש את הנהלת בית"ר ירושלים | אריאל שלום

לאחר עזיבת אנדרה ג'ראלדש את מכבי תל אביב ובגלל סיבות נוספות, במועדון מבינים שמאור קנדיל לא ישוחרר בזמן הקרוב. דור אלו עדיין חזק על הכוונת וגם שמות אחרים, כמו עמית כהן מרעננה, עלו על הפרק. עוד שם שעלה, ולא בפעם הראשונה הוא אור דסה. הירושלמים מעוניינים לשאול את השחקן המוכשר מרעננה עם אופציה לרכישה בתום העונה. אשר אלון שוקל את הנושא אך טרם השיב על ההצעה. בכל מקרה, נראה שדסה לא מתכוון להישאר בלאומית ובית"ר היא הקבוצה המועדפת עליו.

גליאופולו האסלביינק נכנס אתמול לבידוד של שבועיים. במועדון מקווים שהגיע בכושר טוב. החלוץ, שהגיע מהליגה השניה בקפריסין ושיחק בקבוצת הנוער של קריית שמונה קודם לכן, אמור להשתלב ברוטציה בהדרגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי