בן בסט עשוי להישאר בהפועל חיפה אם יסכים לקצץ

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

חיים סילבס עשוי לשנות את דעתו ולתת לחלוץ הזדמנות נוספת, אם יפחית בשכרו כמו שאר השחקנים. לירן סרדל יחתום בתחילת השבוע, יואב כץ מאוכזב מאחיו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לפתיחת העונה ועד עתה החתימה שלושה שחקני רכש בלבד – המגן רז נחמיאס וצמד שחקני ההתקפה רז שטיין ואחמד דראוושה. כעת במועדון מחפשים להתחזק במגן שמאלי נוסף לאור עזיבתם של אלי בלילתי וניקולה גולאן ושחקן נוסף בחלק הקדמי, כאשר העדפה בשלב זה היא לצרף חלוץ ישראלי או זר ששיחק בישראל, כדי להימנע מתקופת בידוד שתפגע בהכנות. המאמן חיים סילבס רצה לצרף את חלוץ הפועל קטמון וויליאם אגאדה, אולם האחרון העדיף להצטרף ליריבתה העירונית מכבי חיפה.

אופציה אחרת שעלתה שוב על הפרק היא חידוש חוזהו של עדן בן בסט, שקיבל בסיום העונה האחרונה הודעה כי אינו בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. לאחרונה ערך החלוץ שמחזיק בעונה נוספת, שיחה עם הבעלים יואב כץ, שביקש ממנו לקצץ בשכרו, ואם יהיה מוכן לעשות זאת, סילבס עשוי לבחון מחדש את עתידו של בן בסט שיחגוג בספטמבר 34.

שחקן נוסף שצפוי להגיע לסיכום עם המועדון בתחילת השבוע ולהצטרף לאימונים הוא לירן סרדל, שהצטיין בעיקר במשחקי הפלייאוף העליון וימשיך בקבוצת נעוריו לעונה נוספת. אגב כץ עצמו הביע אכזבה קשה מאחיו של לירן, ניב, שסיכם בתחילה בהפועל חיפה, אבל החליט במפתיע לחתום בהפועל תל אביב.

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי