אלו: "הפועל לא עמדה בהסכם". מחאג'נה וסרדל חתמו

המגן לספורט1 על הפיצוץ במגעים עם האדומים. בית"ר בתמונה והיא האופציה הראשונה שלו. אם תיפול, הוא צפוי להצטרף לנתניה או לק"ש. הבלם הצטרף, גם שחקן הפועל פ"ת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המגן דור אלו הודיע להפועל תל אביב כי המשא ומתן בין הצדדים הסתיים. הסיבה לכך קשורה למענקים אותם התחייבו, כך טוענים בסביבתו, לשלם לו – אולם אלה נעלמו מההסכם עליו היה אמור לחתום. אתמול פרסמנו כי פיצוץ במגעים בין השחקן למועדון הוביל לפניה של בית"ר ירושלים. הלילה פנו גם מכבי נתניה וקריית שמונה לשחקן וביקשו לבחון אפשרות לצרפו. מתברר כי "ישבנו יחד הסוכן שלי גלעד קצב, אני ואיציק ניסנוב. ראיתי שמה שסוכם זה לא מה שקרה בפועל ולכן העסקה התפוצצה. הודענו להם שהמשא ומתן נגמר ואני לא מעוניין להמשיך".

מתברר כי אלו הגיע לפגישה עם ניסנוב אחרי שסוכמו כל הפרטים איתו, אלא שבסביבתו סיפרו כי סעיפי המענקים הושמטו מהחוזה. אלו הודיע לסוכנו קצב כי הוא רוצה לסיים את המגעים וללכת.

בית"ר ירושלים במגעים לצירופו של השחקן. שם כבר אישרו כי הוא נמצא גבוה ברשימת המועמדים. אם לא יחתום שם, אלו צפוי להצטרף למכבי נתניה או לקריית שמונה.

דור אלו
דור אלו| דני מרון

ובחזרה לאדומים, אתמול, כזכור, החתימה הקבוצה של ניר קלינגר את ארנסטס שטקוס. ניר קלינגר, בצוותא עם עוזר המאמן החדש, סלים טועמה, ממשיכים לעבוד על בניית הסגל לקראת העונה הבאה. כפי שפרסמנו אתמול, הבלם עמיד מחאג'נה, שחקנה של מ.ס כפר קאסם, ששיחק בעבר בהפועל עכו והפועל רעננה בין היתר – חתם רשמית לעונה אחת. במועדון מהלאומית נפרדו ממנו: "עמיד, כשמו כן הוא, עמיד בהגנה, אחד השחקנים האהובים בקרב הקהל, שמשאיר את הנשמה על המגרש, ונתון את כל כולו בכל משחק ומשחק. המון בהצלחה עמיד, שמחנו שהיית חלק ממשפחת מ.ס כפר קאסם, ושנתנו לך את הדחיפה האחרונה בדרך להגשמת החלום..בטוחים שעוד נראה אותך בבמות הגדולות של הכדורגל".

עמיד מחאג'נה | הפועל תל אביב

כמו כן, גם ניב סרדל חתם. המגן ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית היה אמור להצטרף להפועל חיפה, אך לא הגיע לסיכום עם יואב כץ ולבסוף חיזק את הקבוצה של ניר קלינגר כשחתם לשנתיים באמצעות סוכנו, אדם קידן.

השחקן אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון בסדר גודל של הפועל תל אביב. אני מודה לניר קלינגר ומשה סיני על האמון שנתנו בי, תודה לסוכן שלי אדם קידן שליווה אותי בדרך. עכשיו חובת ההוכחה עליי, אני כבר לא יכול לחכות לרגע שאעלה על הדשא בבלומפילד".

ניב סרדל | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי