הערכה: תיק מיכה ואצילי ייסגר רק בעוד מספר חודשים

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

הפרקליטות קיבלה את התיק רק ביום רביעי. גורם העריך כי בעקבות העובדה שהשניים לא עצורים, התיק לא ייסגר בשבועות הקרובים. ומה הסיכוי שיעברו למכבי חיפה או לבית"ר? הצהובים פנו לאלפרד שרודר שפוטר מהופנהיים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

החקירות בעניין פרשת הכדורגלנים והקטינות כבר הסתיימו, המשטרה העבירה את התיק לפרקליטות ולאחרונה סברו גורמים הקשורים לתיק כי בימים הקרובים תגיש הפרקליטות את המלצתה. אלא שמבדיקה שערכנו עולה כי תיק מיכה ואצילי עדיין רחוק מלהיסגר.

מתברר כי התובעת קיבלה את התיק רק ביום רביעי האחרון ולא לפני כשבועיים, כפי שסברו תחילה, ועל פי גורם בפרקליטות ייתכן שהתיק ייסגר רק בעוד מספר חודשים. אותו גורם העריך כי בעקבות העובדה שהשניים אינם עצורים, התיק לא ייסגר בשבועות הקרובים.

אתמול פרסמנו כי מיכה ואצילי עשויים לשחק במועדון אחר בליגת העל. השניים לא ייצאו לחו"ל בשלב זה ושתי הקבוצות שעוקבות אחריהם הן מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. עדיין לא נעשתה פניה רשמית למכבי תל אביב, אך מקורב לאחד הכדורגלנים העריך אתמול כי תגיע הצעה מאחת מהן בקרוב, זאת לאור שיחות רקע שנעשו בעניין. "הסיכוי שלהם לשחק בחו"ל לא גבוה", אמר.

היום תחל מכבי תל אביב במחנה האימונים שלה בירושלים, ללא אצילי ומיכה. במקביל, עסקת העברתו של ז'איר אמאדור לסראגוסה צוברת תאוצה. ההערכה היא שאמאדור יעבור רשמית ללה רומארדה בימים הקרובים.

בנושא אחר, בנוסף לרשימת המועמדים, מכבי תל אביב פנתה למאמן ההולנדי אלפרד שרודר. ההולנדי בן ה-47 פוטר חודשיים לפני סיום העונה מהופנהיים. מי שהמליץ עליו הוא עוזר מאמן הצהובים בעבר, סטיב מקלארן.

ז'איר אמאדור, עומר דמארי
ז'איר אמאדור. בדרך לספרד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי