מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עוקבות אחר ההתפתחויות בנוגע לאצילי ומיכה

פרסום ראשון: לספורט1 נודע כי השניים שלא זומנו לפתיחת האימונים של מכבי ת"א והמחנה בירושלים עשויים לעבור לקבוצה אחרת בישראל, לאחר שיגיעו להסדר מול האלופה. בן חיים מתקרב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה את אימוניה לקראת העונה החדשה 2020/21 כבר ביום שלישי, אבל לא זימנה את דור מיכה ועומר אצילי לאימונים ולבדיקות הרפואיות שהיא ערכה לקראתם. מחר (ראשון) תעבור הקבוצה להתאמן בירושלים ותקיים מחנה אימונים מיוחד, ולמרות הפוסט שפרסמו אתמול, אחריו זכו לתמיכה גורפת גם מהשחקנים, השניים לא זומנו גם למחנה בבירה.

בימים הקרובים צפויה להיערך שיחה בין נציגי השחקנים לבין המועדון, משום שכל הצדדים רוצים לסיים את הפרק בצורה יפה. השניים ככל הנראה לא ימשיכו בשורות האלופה. ההערכה היא שהשניים ימשיכו לשחק במועדון אחר בישראל, זאת לאחר שיגיעו לסיכום עם מכבי ת"א. לספורט1 נודע כי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עוקבות אחר ההתפתחויות בעניין שני השחקנים הללו. מקורב לאחד מהשניים העריך הערב כי פנייה אליהם תעשה רק אחרי שיעזבו את הצהובים.

בינתיים, המועדון מנסה לסגור את סאגת המאמן וגם את עניין החוזים של אייל גולסה, איתי שכטר ושרן ייני. כל השלושה, על פי ההערכות, יחתמו במכבי תל אביב בסופו של דבר, אם כי הערב מתברר כי ישנם פערים משמעותיים במגעים עם שרן ייני. לפיכך, לא נראה שהשחקן יחתום על חוזה בימים הקרובים. גם בנוגע לגולסה ישנם פערים, כשהשחקן שהכי קרוב לסגירה מבין השלושה הוא שכטר.

איתי שכטר | אריאל שלום

בנוגע למשרת המאמן, יורגוס דוניס ואיבן יובאנוביץ', שעל הפניה אליו פורסם בספורט1, הם המועמדים המובילים. במהלך השבוע כך נראה, אנגלידיס ירצה לנסות ולסגור את אחד המאמנים, משום שהקבוצה נמצאת כבר בשלב מתקדם של ההכנות לעונה הבאה.

במקביל, נמשכים המגעים עם החלוץ טל בן חיים. כפי שפרסמנו כאן באתר, החלוץ קיבל לפני מספר ימים הצעה לשנתיים ועליה הוא צפוי לחתום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי