רכש כפול: רועי קהת ודור אלו חתמו בקריית שמונה

הצפוניים הודיעו רשמית על צירופם של הקשר והמגן. שניהם, לוסיו ורוצ'ט נכחו באימון הפתיחה, רפואה: "מכוונים לחלק העליון של הטבלה"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה פתחה היום (ראשון) את אימוניה לקראת העונה החדשה אחרי שבוע סוער במיוחד שעבר על המועדון. הסיבה: מחלוקת גדולה בין הבעלים איזי שרצקי לבין המאמן קובי רפואה. שרצקי הצהיר בכעס כי הקבוצה תשחק עם הנוער בעונה הקרובה לאור חלוקה לא הוגנת, לטענתו, של כספי הפיצויים שעתידות לקבל הקבוצות ממשרד האוצר. המאמן עצמו הביע חשש גדול וכך גם שחקנים שחתמו בקבוצה ורצו לקבל תמונה ברורה לגבי עתידם.

רפואה שכנע את שרצקי לחזור בו והבעלים הבהיר כי יעמוד בכל התחייבויותיו, בתקווה להתברג בחלק העליון לאחר עונה קשה ומאבקי הישרדות שהסתיימו רק במחזור האחרון. בעקבות כך, דור אלו, שהיה קרוב להצטרף להפועל תל אביב – יצטרף לקבוצה מהצפון שהודיעה היום רשמית על צירופו, כאשר החתימה הרשמית תתבצע לאחר תשעה באב. יחד עם אלו חתם גם רועי קהת, שכבר סיכם בקריית שמונה לפני שבועיים וקיבל היום את השחרור ממכבי נתניה.

בינתיים, בין הפנים החדשות באימון הבכורה היה ניתן למצוא את אדריאן רוצ'ט, קהת ואלו, זאת בנוסף למספר לא מבוטל של בוגרי מחלקת הנוער של המועדון שערכו גם הם אימון בכורה במדי הקבוצה הבוגרת. עוד לפני תחילת האימון, התכנסו השחקנים לאסיפה קצרה בה נשא דברים המנכ"ל יוסי אדרי וכן מאמן הקבוצה קובי רפואה, שבין היתר הציג גם את הצוות המקצועי החדש.

דור אלו | עירוני קריית שמונה, רשמי

רפואה אמר היום לאחר האימון: "זה תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה, בטח במועדון אליו הגעתי באמצע העונה שעברה וכעת אני פותח איתו את העונה מתחילתה כשרק לא מזמן ידענו יחד חגיגות אדירות בסיום העונה שעברה. המטרות של קריית שמונה  בכל עונה הם תמיד להשתייך לחלק העליון של הטבלה ולשם אנו מכוונים ושואפים. בעוד פחות משבועיים נפתח כבר את משחקי גביע הטוטו, מה שאומר שכרגע זה הזמן שלנו לעבוד קשה על המגרש כדי להפוך לקבוצה מגובשת שיודעת בדיוק כיצד היא רוצה וצריכה להראות על המגרש".

במקביל, בקבוצה מחפשים שוער משנה על חשבונו של גד עמוס שעזב לאחי נצרת ובין המועמדים נמצאים ניב אנטמן מהפועל רעננה ומתן עמבר מהפועל ראשון לציון. לא רק עמוס ייעשה את הדרך מקריית שמונה לאחי נצרת כאשר גם המגן שמואל שיימן עשוי להצטרף לקבוצה מהמגזר. גם בצוות המקצועי ישנו שינוי כאשר מאמן השוערים יהיה איתן חמיאל שהגיע מהפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי