אושר: השבים מחו"ל יוכלו לצאת לאימונים במהלך הבידוד

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | בית"ר ירושלים

בשורה גדולה לקבוצות כשבועיים לפני גביע הטוטו: מנהלת הליגה הגיעה לסיכום עם משרד הבריאות על מתווה שיקל על ההכנות לעונה שבפתח. כמובן שישנן הגבלות: יציאה לאימונים בלבד, שייערכו ללא מגע והמאמן יעטה מסיכה

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לקבוצות ליגת העל. כדי להקל על ההכנות לקראת העונה הקרובה, מנהלת הליגה הצליחה להשיג אישור מיוחד ממשרד הבריאות לפיו כל עובדי המועדון שחוזרים מחו"ל ויחוייבו בבידוד 14 ימים מרגע נחיתתם בישראל – יהיו רשאים לצאת לאימונים בזמן הבידוד הביתי.

כזכור, מפעל גביע הטוטו יחל כבר ביום שבת הבא ויהווה הכנה לנציגות הישראליות באירופה, כשהליגה עצמה תצא לדרך כעבור שלושה שבועות בתאריך ה-29 באוגוסט.

כמובן שישנן מספר הגבלות. בראש ובראשונה – השחקנים ששבו מחו"ל יוכלו לצאת אך ורק לאימונים ולא לשום מטרה אחרת. לאימונים הם יגיעו ברכבים הפרטיים בלבד ובנפרד. הם יתאמנו בנפרד מיתר חבריהם לקבוצה אשר מתאמנים ללא מגבלות מגע, כלומר בזמנים שונים או במגרש אחר. מעבר לכך, אימונים אלה יהיו ללא מגע פיזי תוך שמירה על שני מטרים בין המתאמנים\שחקנים, ואלה יבוצעו רק במתחמי האימונים של הקבוצות ולא בשטח ציבורי.

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה. השבים מחו"ל יוכלו לצאת לאימונים | מאור אלקסלסי

לגבי המאמנים, נוהל הגעה לאימון ברכב הינו זהה. גם על המאמנים ויתר אנשי הצוות המקצועי שחזרו מחו"ל חל איסור לעזוב את הבידוד לכל מטרה אחרת. עליהם לעטות מסיכה על גופם וכן לשמור על כללי הריחוק החברתי ושל לפחות שני מטרים מהשחקנים ולא להגיע עמם למגע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי