למרות הביקוש מהפועל חיפה: מלמד מחפש קבוצה בחו"ל

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

החלוץ טרם הגיע להבנות עם מכבי נתניה וסוכניו מנסים למצוא לו קבוצה מחוץ לליגת העל. קהת עבר לקריית שמונה: "מודים לו על מציאת הפתרון המהיר והטוב לשני הצדדים". דן רומן הצטרף ליהלומים ויהיה עוזרו של אטוולד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה הבוקר (ראשון) על שחרורו הרשמי של הקשר רועי קהת, שעזב את הקבוצה לאחר עונה אחת. כזכור, קהת התבקש לקצץ 50% משכרו וסירב לכך, מה שהוביל את המועדון לבשר לו כי אינו בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה. הקשר חתם בקריית שמונה, עמה כבר הגיע לסיכום לפני מספר ימים, אחרי שהוסר מכשול גבוה הפיצוי שלנו מנתניה.

"המועדון רוצה להודות לרועי על מציאת הפתרון המהיר והטוב לשני הצדדים ומאחל לשחקן הצלחה רבה בהמשך הדרך", נכתב בהודעה הרשמית של מכבי נתניה.

למעשה, השחקן היחיד שעדיין לא הגיע להסדר עם המועדון הוא גיא מלמד, שבימים אלה לא מורשה להתאמן עם שאר השחקנים וסוכניו מנסים למצוא לו קבוצה. החלוץ זוכה להתעניינות רבה מהפועל חיפה ומוערך על ידי המאמן חיים סילבס, אך סוכניו מתמקדים במציאת קבוצה בחו"ל עבורו.

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

בתוך כך, עוזר המאמן לשעבר בהפועל תל אביב דן רומן הצטרף הבוקר לצוות האימון של היהלומים, והוא יהיה עוזרו של ריימונד אטוולד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי