בית"ר העלתה את ההצעה לדגני. גרסיה מחזיק בהצעה מארה"ב

אוראל דגני | ספורט1

על פי מקורבים לעסקה, קנזס בתמונה. בבירה הציעו לבלם 170 אלף דולר, כ-15 אחוז פחות משכרו בהפועל ת"א. גם בקפריסין ובטורקיה מגלים התעניינות. בלטקסה ואורן ביטון מועמדים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים העלתה את הצעתה על אוראל דגני. הירושלמים פנו לבלם הפועל תל אביב והציעו לו 170 אלף דולר, שדרוג לעומת ההצעה הראשונה שעמדה על 150 אלף. זה עדיין רחוק משכרו של דגני בהפועל תל אביב. ניר קלינגר לוחץ עליו להישאר, אבל בהפועל דורשים ממנו קיצוץ של 50 אחוז ולא שילמו לו את שכר חודש יוני. ככל הידוע, השחקן הוצע גם לקבוצה מטורקיה וגם לאפואל ניקוסיה ואומוניה ניקוסיה בקפריסין, שהביעו לאחרונה עניין במספר שחקנים ישראלים. גם קבוצה מבלגיה גילתה לאחרונה עניין בשחקן.

בתוך כך, ארגון השחקנים מתכוון להודיע לבית"ר ירושלים כי ההסכם בניהם בנוגע לקיצוץ של עד 40 בשכר שחקני בית"ר ירושלים בטל. כזכור, ביום שישי התברר כי הצדדים סיכמו עקרונית את המתווה, אבל טרם חתמו עליו. שני הצדדים אישרו בשבוע שעבר כי הסיכום בעל פה מחייב, אולם בארגון טוענים כי חל שינוי מהותי בין הנתונים שהוצגו בפניהם בפגישה עם משה חוגג לבין המציאות.

ביום חמישי פרסמנו כי הסיכום בין הצדדים לקיצוץ של עד 40 אחוז בשכר שחקני בית"ר עשוי להשתנות, זאת כיוון שעל פי סיכום מוקדם בניהם, יחזרו הצדדים להמלצת האוצר לקיצוץ של 30 אחוז אם זה יחליט להעביר פיצוי לקבוצות – מה שאכן קרה לבסוף. כעת, במנהלת לא רואים בסיכום העקרוני מסמך מחייב. "בהסכם הזה ראינו רק את טובת שחקני בית"ר. ברגע שהנתונים שיצאו לא היו מדויקים, ההסכם בטל", אמר גורם בארגון. כך או כך, שחקני בית"ר מגבשים פשרה עם המועדון לפיה אם יעברו את השלב הראשון באירופה, הגדלת הקיצוץ תבוטל.

ומה עוד קורה בבית"ר? הבלם טל בן חיים שב לאימוני הקבוצה לאחר שסיכם לעונה הבאה. בן חיים אמור לחתום על החוזה בקרוב והיום ערך אימוני ריצה בלבד. החלוץ מיכאל בן ברוך (23), ששיחק בעונה החולפת בהכח עמידר רמת גן והפועל הרצליה (שלושה שערים) והקשר רז טוויזר (21) מהפועל עכו החלו להיבחן בקבוצה.

טל בן חיים
טל בן חיים | אודי ציטיאט

בנושא אחר: הירושלמים מעדיפים למכור את מקס גרצ'קין ולא להשאילו. תג המחיר עומד על 400 אלף יורו. המגן מבוקש בוויסלה קרקוב שאמורה לפנות השבוע לבית"ר באמצעות סוכניו. בקרקוב משחק אלון תורג'מן אך לא ברור האם זו תנצל את סעיף הרכישה שלו ותשאיר אותו, כשבינתיים היא החתימה את פאטוס בצ'יראי שסיים את דרכו במכבי נתניה. על פי דיווחים בשישי האחרון, גם זוריה לוגאנסק האוקראינית מעוניינת בו. אם בית"ר תצרף מגן שמאלי במקום גרצ'קין, מתן בלטקסה ואורן ביטון, שעל מועמדותו פורסם באתר, מועמדים להצטרף.

ליוואי גרסיה שחזר היום להתאמן מחזיק בהצעה מארצות הברית. השחקן עשוי להימכר בימים הקרובים. מקורבים לעסקה טוענים כי לאחרונה גילתה קנזס, קבוצתו של גדי קינדה, התעניינות בשחקן. בעקבות הישארותו של רוני לוי, המאמן לא מעוניין לשחרר את החלוץ שלומי אזולאי, שגם הוא מעדיף להישאר בקבוצה. בקבוצה בודקים אפשרויות לעמדת המגן הימני. מקביל לדור אלו שכבר לא יגיע לאחר שחתם בעירוני קריית שמונה, שמו של בן ביטון עלה, אבל הוא יהיה רלוונטי רק אם ישוחרר בחינם מהפועל באר שבע, שרוצה לקצץ 40-50 אחוז בחוזה שלו.

אורן ביטון. יגיע לבית"ר ירושלים? | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי