בניון ולוי רוצים להשאיר את ממן בבית"ר, גלאופילו האסלביינק נחת

לאחר הסיכום עם הבלם, שכפי שפרסמנו קיצץ כמחצית מחוזהו ונשאר, אמרו בקבוצה: "הסכים לבוא לקראת המועדון מהרגע הראשון. ההולנדי נכנס לבידוד בדירה שסודרה לו בירושלים, פרדו חתם לשלוש שנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"בן חיים הסכים לבוא לקראת המועדון מהרגע הראשון. הוא בא ואמר שהוא מוכן לקצץ כדי להישאר כאן וזה אומר הכל. לא סתם הוא זומן לאימונים כבר ביום שישי". כך אמר גורם בבית"ר ירושלים אחרי שהלילה המועדון הגיע לסיכום עקרוני עם הבלם טל בן חיים בן ה-38. על האפשרות להשארת בן חיים פורסם כאן לראשונה לפני כשבועיים, אז התברר כי בן חיים עשוי להמשיך בקבוצה, לאחר שפנה להנהלת בית"ר והציע לקצץ בחוזה באופו משמעותי, מה שהוביל להתחלת השיחות בן הצדדים. ביום שישי, בעקבות שיחה נוספת שנערכה בה הביע נכונות לקצץ משמעותית, נרשמה התקדמות נוספת, כשבן חיים אף זומן לאימונים והודיע למועדון כי הוא מוכן להגיע בתנאי שיסגור קודם את תנאיו.

מי שהוביל את המהלך להישארותו הם רוני לוי ויוסי בניון. המאמן שוחח עם בן חיים שלשום, הבין ממנו כי הוא מעוניין להילחם על מקומו ומוכן לקצץ משמעותית, כשהמנהל המקצועי ששוחח איתו נתן אור ירוק למהלך. ההערכה היא שבן חיים, שהרוויח 210 אלף דולר, קיצץ קרוב למחצית מחוזהו כדי להמשיך.

כעת, בניון, רוצה להשאיר את חנן ממן בקבוצה. לדעה הזאת שותף גם המאמן רוני לוי. המסר הזה כבר הועבר להנהלת הקבוצה ועכשיו נראה כי עתידו יוכרע על הפן הכלכלי, משום שבמועדון דורשים ממנו לקצץ 40 אחוז. לממן יש מספר הצעות מליגת העל, אבל לא מן הנמנע שההסדר החדש, בתוספת התמיכה של הצוות סביבו, יוביל להישארותו. לעומתו, דן איינבינדר עשוי לעזוב.

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

אתמול פרסמנו כי הקפטן עידן ורד יזם שיחה עם חוגג ואוחנה, בה הוא הביע את עמדת השחקנים שלא מוכנים להגדיל את הקיצוץ. השניים, כזכור, השיבו כי הם יגיעו לפשרה. על פי ההערכות, חוגג יציע להקטין את הקיצוץ ל-30 אחוז.

החלוץ גלאופילו פלייטר האסלביינק נחת הערב בישראל לאחר שעבר בדיקות רפואיות בקפריסין. האסלביינק שהגיע לישראל לאחר שסיכם בבית"ר ירושלים נכנס לבידוד בדירה אשר סידרה לו הקבוצה בירושלים, כשהיא מצויידת בכל מה שיידרש לו על מנת להעביר את הימים הקרובים.

האסלביינק אמר לאתר הרשמי לאחר נחיתתו: "זאת היתה טיסה ארוכה, אבל זה היה שווה את זה. אני מגיע למועדון גדול, אז זה נחמד. שמעתי על בית"ר ירושלים, זה מועדון עם הרבה היסטוריה, אני יודע שהרבה שחקנים גדולים שיחקו כאן וזה מועדון טוב. שמעתי על האוהדים של בית"ר, הם מדהימים. אני זוכר שכאשר הייתי כאן בקרית שמונה באתי למשחק והם היו משוגעים. אני כבר מחכה לראות ולפגוש אותם. אני מוכן לבידוד, שבועיים. אני מוכן להתחיל לעבוד".

עידן ורד. דיונים על גובה הקיצוץ | דני מרון

שחקן נוסף שיישאר במועדון בעונה הבאה הוא עוזיאל פרדו שחתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו, דודו דהאן. מדובר בשחקן התקפה בן 21, שהושאל אשתקד באשקלון ובמדיה כבש 9 שערים. כעת הוא נמצא בסגל של הקבוצה ומתאמן איתה מאז שחזרה לאימונים, תחת עיניהם הפקוחות של הצוות המקצועי.

יו"ר הקבוצה, אלי אוחנה, אמר לאחר החתימה: "עוזיאל חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו היום, מתוך תקווה שיתפתח ויהיה שחקן מוביל בבית"ר. אנחנו רואים בו פוטנציאל גדול ובטוחים שהוא יוכל לממש אותו ומאחל לו בהצלחה. זוהי אחת מההחתמות שלנו שמבשרות את הכוונות להשקיע בנוער ובשחקנים שגדלו במועדון".

פרדו עצמו אמר: "אני שמח מאוד על האמון שהקבוצה נתנה בי, ומקווה להוכיח את עצמי על המגרש. זאת גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הזה ועכשיו נותר לי לעבוד קשה ולהצליח בדרך. אני רוצה להודות להנהלת המועדון, לצוות המקצועי ולדודו דהאן שגרמו לחלום הזה לקרות".

עוזיאל פרדו, אלי אוחנה, דודו דהאן | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי