בוריץ' התאמן בנפרד, פערים עם בוזגלו ואראל

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

שוער הפועל חיפה, שנחת בשישי בישראל, ערך אימון ראשון בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כץ ישוחח אישית עם הקשרים במטרם לשכנעם לקצץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ', אשר נחת ביום שישי בישראל, ערך היום (ראשון) אימון בכורה לעונת 2020/21 במגרש האימונים בנפרד מחבריו לקבוצה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. את האימון העביר מאמן השוערים פיני אברהם.

הקבוצה תקיים השבוע אימונים כפולים שיהוו מענה למחנה אימונים. ביום שישי תארח הפועל חיפה את הפועל כפר סבא (10:00) למשחק אימון ראשון וביום שני את הפועל חדרה (18:00). בינתיים, במועדון מקווים להשלים את החתמתו של הקשר לירן סרדל. הצדדים הגיעו בימים האחרונים לסיכום על המשך דרכו של השחקן וחוזהו הועבר לכדי חתימה לבעלים יואב כץ. כץ מעוניין גם להשאיר את הקשרים גל אראל ואלמוג בוזגלו, אבל עדיין קיימים פערים כספיים עם השניים והבעלים צפוי לשוחח עמם באופן אישי בכדי לשכנע אותם להסכים לקיצוץ ולהישאר.

כפי שפרסמנו אתמול, כץ גם מחכה לתשובה עדן בן בסט לגבי הקיצוץ בעונה הבאה ולא פסל שהחלוץ יישאר בסגל. עם זאת, במועדון הבהירו שההחלטה הסופית תהיה של המאמן חיים סילבס. "בשביל שעדן ימשיך אז הוא קודם כל יקצץ ואז כץ ישוחח בנושא עם סילבס, אבל ההחלטה תהיה רק של הצוות המקצועי", אמר גורם בקבוצה.

אלמוג בוזגלו, גל אראל
אלמוג בוזגלו, גל אראל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי