בכר: "כילד חלמתי להגיע לכאן", אבו פאני יחתום ל-5 שנים

המאמן החדש ריגש את שחקני מכבי חיפה: "כילד אהדתי את הקבוצה, והנה אני שמח להיות כאן". הקשר בלט באימון הבכורה, בסביבתו מאמינים שהעניין ייסגר בימים הקרובים. במועדון שוקלים אופציות משפטיות מול אגאדה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כמו בכל עונה, גם אימון הבכורה של מכבי חיפה אתמול (ראשון) לקראת העונה החדשה, הסתיים באופטימיות גדולה. כ-30 אוהדים הגיעו לכפר גלים ועודדו את הצוות המקצועי החדש בראשותו של ברק בכר וגם את השחקנים, כולל ירדן שועה שנראה מחויך מתמיד. המאמן החליט לתת לו הזדמנות נוספת, והחלוץ מבין שאסור לו לבצע עוד עבירת משמעת אחת.

המאמן עצמו ריגש את שחקניו כשאמר בפתח דבריו :"כילד אהדתי את מכבי חיפה וחלמתי להגיע לכאן, והנה אני פה, שמח להיות כאן כמאמן". בכר הוסיף בפני שחקניו שהמטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה. מעבר לכך, בכר לא פירט יותר מדי. הוא יקיים אסיפה נוספת כאשר יצטרפו לאימוני הקבוצה גם השחקנים הזרים שנמצאים בבידוד. על פי הנהלים החדשים, הם יגיעו לאימונים אך יתאמנו בנפרד ויצטרפו ליתר חבריהם למחנה האימונים ביום רביעי הבא.

מוחמד אבו פאני בלט באימון הבכורה וזכה למחמאות מהצוות המקצועי. כפי שפרסמנו לראשונה כבר בחודש מאי, במועדון הירוק החליטו להחתים את הקשר שחזר מעונת השאלה בהפועל חדרה לחוזה חדש של שלוש שנים עם אופצייה לשנתיים נוספות. בסביבתו של הקשר מאמינים כי החתימה תיערך בימים הקרובים.

מוחמד אבו פאני, ירדן שועה
מוחמד אבו פאני וירדן שועה | אודי ציטיאט

בינתיים במכבי חיפה עסקו גם בסאגת וויליאם אגאדה, חלוצה של הפועל קטמון. החלוץ כבר סיכם את תנאיו במועדון ואף עבר בדיקות רפואיות אך להפתעתם של אנשי המועדון, רגע לפני החתימה עשה פניית פרסה וביקש להצטרף דווקא ליריבה העירונית. במהלך היום עשויה להיערך שיחה נוספת בין הצדדים אך בכרמל שלחו מסר ברור לחלוץ: "זאת זכות לשחק במכבי חיפה", אמרו בירוק. בקבוצה בכל מקרים בודקים אופציות משפטיות מול השחקן על רקע התנהלותו אותה במועדון מאוד לא אהבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי