הוא חוזר: טל בן חיים החלוץ חתם במכבי תל אביב

טל בן חיים | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, האלופה ביצעה רכש ראשון הקיץ והחזירה באופן רשמי את החלוץ בן ה-30, ששב אחרי שלוש שנים רעות בספרטה פראג. כבש 44 שערים ב-168 הופעות בצהוב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מזל טוב למכבי תל אביב. אחרי שהקבוצה הודיעה היום (שני) על הארכות חוזיהם של שרן ייני ואיתי שכטר, האלופה השלימה באופן רשמי רכש ראשון לעונת 2020/21 – כשהחתימה את טל בן חיים החלוץ בחוזה לעונה אחת, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1.

השחקן עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה ויצטרף מיידית לחבריו במחנה האימונים בירושלים. לאחר החתימה אמר: "אחרי 3 שנים אני שמח לחזור ללבוש את המדים של מכבי תל אביב. מרגיש לי הכי טבעי לחזור ולשחק עבור המועדון בו רשמתי את ההישגים היפים ביותר עד כה בקריירה שלי. אני בא רעב כדי להוכיח את עצמי. נעבוד קשה כדי להשיג את המטרות".

השחקן בן ה-30 שב לקדנציה שנייה במדים הצהובים, אותם לבש במשך ארבע עונות. בתקופתו החלוץ זכה עם המועדון בשתי אליפויות, ופעם אחת בגביע המדינה ובגביע הטוטו. בסך הכל רשם 168 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 44 שערים.

בן חיים, לו 27 הופעות במדי נבחרת ישראל, חוזר לישראל אחרי שלוש שנים רעות בספרטה פראג. הוא הגיע לצ'כיה בקול תרועה רמה תמורת 2.9 מיליון יורו, אך הוא לא הצליח לפרוץ בקבוצה ורשם 24 הופעות בלבד בשלוש עונות בכל המסגרות – בהן לא כבש ולו פעם אחת.

בין השאר הוא סבל ממספר פציעות, אך לא מצא את מקומו במועדון הצ'כי. כעת הוא יקווה לחזור במהרה לכושר משחק וליכולת שאפיינה אותו בטרם הפך לליגיונר, שכן הופעתו האחרונה נרשמה אי שם בנובמבר 2019, וגם אז היא הייתה בקבוצת המילואים. הופעתו האחרונה בקבוצה הראשונה של ספרטה נרשמה ביולי 2018.

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון
עוד באותו נושא: טל בן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי