שרצקי: "בשכר נורמלי, אשמח להחתים את מיכה ואצילי"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | מאור אלקסלסי

בעלי ק"ש התראיין בתכנית הספורט של 103FM והצהיר: "אני מוכן לשלם להם 400 אלף ש"ח לעונה. ביום שאלך - הקבוצה תחזור לליגה הרביעית". וגם: המשכורת הנמוכה של קהת והרצון שלו לעזוב

(גודל טקסט)

איזי שרצקי, הבעלים של עירוני קריית שמונה, הכריז לפני פחות משבוע שהקבוצה לא תחתים יותר שחקני רכש ותורכב משחקני נוער. מאז, הוא הספיק לבצע שתי רכישות מרשימות, כשהחתים את דור אלו ורועי קהת.

שרצקי התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט של 103FM והסביר מדוע שינה את דעתו ודווקא מעדיף להחתים שחקנים חדשים, הצהיר שהוא לא רוצה להישאר אך חושש על עתיד המועדון ואף התייחס לפרשת דור מיכה ועומר אצילי.

"אני חי מכסף שאני מביא, אבל עכשיו אני לא יכול להביא את אותו כסף. לא מגיעה לי עזרה", אמר בעלי ק"ש. "שמתי הרבה מיליונים בכדורגל, מאות מיליונים. הוצאתי יותר כסף מכל הבעלים בליגת העל ואני מביא את הכסף מהבית. השנה אשים חצי ממה ששמתי בשנה הקודמת".

דור אלו | עירוני קריית שמונה, רשמי

מדוע שינה את החלטתו והחתים שחקנים: "אין בעיה להחתים שחקנים, כי הם מגיעים במשכורת מקוצצת. צריך להקטין את המשכורות שהיו לפני כן. רועי קהת ירוויח פחות מ-100 אלף דולר בעונה. החתמתי אותו את דור אלו רק אחרי שהודיעו לי שאני אקבל כסף, אבל עוד לא אמרו לי כמה. זה הרבה יותר ממיליון ש"ח. אומרים שהאוצר קבע את זה – אבל אני אומר לכם, האוצר לא קבע כלום".

"בשנים האחרונות הכדורגל פחות מעניין אותי", המשיך שרצקי. "אני כבר הרבה שנים לא רוצה להישאר. לא קל לי. אני רוצה ללכת, אבל אני לא רוצה שהדבר הזה יתפוצץ כי אני יודע שביום שאני אלך הקבוצה תחזור לליגה הרביעית. אף אחד לא ייקח הקבוצה הזאת. זה ברור שאם אני עוזב, 99% שקריית שמונה נמחקת. ברגע שתהיה לי הזדמנות ויבוא מישהו אלך. אני יכול להגיד עוד מאה פעם שאני הולך אבל זה לא קל לי".

פרשת מיכה ואצילי: "בשכר נורמלי, אשמח להחתים אותם. אני מוכן לשלם לכל אחד 400 אלף שקל בשנה. אני יודע כמה הם מרווחים, הם לא יבואו אלינו. מבחינת מכבי תל אביב, אם זה לא יסתיים בצורה פלילית הקבוצה צריכה לקבל אותם. הם עשו טעות, לא צריך לגמור להם את הקריירה. אני חושב שמיץ' גולדהאר טועה. לדור מיכה היה שש שנים חברה, הוא נפרד ממנה וקרה לו מה שקרה. הוא אחד הבחורים הכי טובים שאני מכיר. אנחנו בני אדם. צריך לגמור להם את הקריירה בגלל שהם טעו? כולנו בני אדם ואנשים טועים".

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי