רפואה לוחץ להשאלתו של קארצב לעונה נוספת

עדן קארצב
עדן קארצב | אודי ציטיאט

מאמן קריית שמונה רוצה שקשר מכבי ת"א ימשיך, המאמן הבא של הצהובים יקבל את ההחלטה. אנחת רווחה בעקבות רגיעת המצב הביטחוני, בקבוצה הרגיעו את הזרים

(גודל טקסט)

בקריית שחררו היום (שני) אנחת רווחה לאחר הרגיעה במצב הביטחוני בצפון הארץ, שאפשר לקבוצה להמשיך בפעילותה ולקיים את אימון הערב כסדרו. תחילה חששו במועדון כי האימון יבוטל, כאשר השחקנים והצוות המקצועי כבר היו בסביבת האצטדיון, אך כוחות הביטחון החזירו את העיר לשגרה. בקבוצה חששו למצבם של הזרים דז'יוגאס ברטקוס ולוסיו מרניאו, אולם השניים כלל לא הביעו חשש. "כנראה שהם לא שמעו חדשות וטוב שכך", אמר גורם במועדון.

בינתיים, בקריית שמונה הביעו שביעות רצון מכך שהבעלים איזי שרצקי חזר בו מהרצון לעלות אך ורק עם שחקני נוער בעונה הקרובה. שרצקי, בצוותא עם קובי רפואה, מעוניין לבנות קבוצה איכותית ולאחר שדור אלו ורועי קהת הצטרפו, כעת הקבוצה מתמקדת במטרה חדשה – השארת עדן קארצב כמושאל לעונה נוספת.

קארצב, שרפואה מאוד רוצה שימשיך, מתאמן עם מכבי תל אביב בשלב זה ומחכה להגעתו של מאמן חדש לאלופה, שיחליט לגבי עתידו. בקריית שמונה בטוחים במקרה שהקשר לא יישאר בסגל הצהוב, הוא יסכים להמשיך במועדון הצפוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי