בית"ר מעלה הילוך: במועדון ינסו להיפרד מאיינבינדר, בן ביטון הוזכר

דן איינבינדר מאוכזב
דן איינבינדר מאוכזב | דני מרון

הפועל תל אביב לוחצת שחוגג יצרף את דגני ("חוגג לא ישלם עליו אגורה") במקום בלם זר, לבן חיים הובהר שיגיע בלם ושני מגני באר שבע ברשימות. ומה עם קונטה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים לכסף של משרד האוצר, שעליו הם מתבססים בתקציב העונה הבאה, אבל בינתיים במועדון מנסים לעשות סדר גם בשוק העברות השחקנים. רוני לוי ויוסי בניון ממשיכים לחפש בלם זר, אך אוראל דגני עדיין בתוכניות. הפער בין הצדדים עומד על 30 אלף דולר. "זה אבסורד, הפועל לוחצת שייקחו את דגני, אבל היא לא מוכנה להשלים שכר ודורשת כסף. חוגג לא ישלם אגורה", אמר מקורב לעסקה. לפני שסיכם על החוזה הבא, יוסי בניון הבהיר לטל בן חיים שיביא בלם נוסף לקבוצה, אך התחרות בין הבלמים תהיה הוגנת. כזכור, בן חיים ויתר על יותר ממחצית משכרו כדי להישאר בבית"ר.

כפי שפורסם כאן, אורן ביטון ובן ביטון מועמדים לחזק את הקבוצה. המגן השמאלי יגיע רק אם מקס גרצ'קין יעזוב. כזכור, אתמול (שני) התברר כי בית"ר דוחה הצעות על המגן מכיוון שהיא מכוונת בעיקר למכירה תמורת 400 אלף יורו, ולא להשאלה עם אופציה. המגן הימני יקבל פניה אם ישתחרר מהפועל באר שבע. חנן ממן ודן איינבינדר נמצאים במצב שונה מבחינת המועדון. בעוד שחוגג לא רוצה שאיינבינדר ימשיך (אפשרות שיעבור להפועל תל אביב כבר עלתה על הפרק, אך שכרו הגבוה, כ-320 אלף יורו לפני הקיצוץ, מקשה על כך), הדברים לגבי חנן ממן שונים מאחר והצוות המקצועי רוצה שיישאר.

אמש פרסמנו כי בית"ר הודיעה לפרדי פלומיין כי עליו להגיע לאימונים בישראל וזאת בניגוד להודעה שניתנה לאנטואן קונטה, שבינתיים נשאר בצרפת. הסיבה: פלומיין טרם קיבל הצעה רשמית והמועדון לא מצליח למכור אותו, בעוד שקונטה נמצא מחוץ לרשימות של רוני לוי ויוסי בניון וקיבל אישור להישאר בצרפת כדי לנסות ולסגור קבוצה אחרת. אם פלומיין לא ימצא קבוצה תוך שבועיים, הוא עשוי להישאר בסגל.

בן ביטון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי