פרסום ראשון: הרוש במשא ומתן עם אפולון סמירניס

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

השוער לא הגיע לאימון הבכורה של באר שבע ונמצא במגעים עם היוונים. במועדון מקווים להיפטר מחוזהו. לא ברור האם בן ביטון ימשיך בקבוצה. ספורי וקבהא שטרם חתמו - התאמנו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה היום (שלישי) את אימון הבכורה שלה לקראת 2020/21. החלוץ בן שהר ימריא היום לקפריסין כדי לחתום באפואל ניקוסיה, כשעוד קודם לכן הוא הגיע למתחם ונפרד מאנשי המנהלה. כזכור, מי שהצטרף ברגע האחרון לאימונים הוא המגן שון גולדברג.

לעומתו, אריאל הרוש ביקש לא להגיע לאימון לאחר שהבין שהוא לא בתכניות המקצועיות והבהיר כי הוא וסוכנו, רונן קצב, מנסים למצוא קבוצה באירופה. על פי מקורות ביוון, השוער נמצא במגעים עם אפולון סמירניס ביוון בה שיחק בעבר החלוץ אלי אלבז.

יש לציין כי אפולון סמירניס החלה את העונה בליגה השנייה ביוון, אולם חזרה לליגה הבכירה אחרי שסיימה במקום השני. אם הרוש אכן יעבור לקבוצתו השלישית באירופה (אחרי אנורתוסיס פמגוסטה וספרטה רוטרדם) הוא צפוי להתאמן תחת באביס טנס – המאמן המיתולוגי שחזר בחודש ינואר לקדנציה רביעית במועדון.

מרואן קבהא
מרואן קבהא. הגיע לאימון | דני מרון

בימים הקרובים יתברר האם המגעים יבשילו לכדי חתימה ובמועדון מקווים שיוכלו להיפטר מהחוזה הכבד שלו. כזכור בתחילת העונה החליטו במועדון לשחרר שני שחקנים – הרוש וקווין טאפוקו כשהאחרון כבר עבר לצרפת.

מתוך 27 נבחנים שזומנו לאימון עם אליניב ברדה, מעטים מאוד הגיעו לאימון הפתיחה. השוער עמית קרן, מהפועל עכו, יפתח עם הקבוצה את האימונים ועשוי להצטרף כשוער משנה. גם רז רחמים שחזר מהשאלה זומן ועשוי להמשיך.

עוד מתברר, כי מתוך רשימת השחקנים הארוכה שהגיעה למבחנים, הקשר רותם חטואל והבלם איתן רצון הרשימו את אבוקסיס וברדה וימשיכו באימונים עד השבוע הבא. ההערכה היא שאחד מהם יחתום בסופו של דבר בקבוצה. מרואן קבהא ורמזי ספורי שטרם חתמו על ההסכם הגיעו לאימון. קבהא סיכם עקרונית וצפוי לחתום.

אנתוני וארן וקייס גאנם אמורים לסגור את סאגת הקיצוץ השבוע ובבאר שבע מעריכים שרוב השחקנים יחתמו רשמית על ההסכם. גם נאור סבג הגיע. הזרים – מיגל ויטור, אלטון אקולטסה וז'וסואה לא ייקחו חלק באימונים, אלא יגיעו בתחילת אוגוסט ויתאמנו בנפרד למשך שבועיים, משום שההסכם החדש של המנהלת לא מאפשר להם להתאמן עם הקבוצה עצמה. לגבי בן ביטון, עדיין לא ברור האם המגן שזוכה להצעות מקבוצות אחרות ימשיך במועדון.

המטרה של יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה היא לצרף בשלב הראשון שני זרים במקום סימאו ושטקוס, ולא שלושה כפי שמתאפשר להם. אחד מהזרים יהיה שחקן התקפה וייתכן שיגיע גם קשר למרכז השדה.

בן ביטון
בן ביטון. עתידו עדיין לא ברור | הפועל באר שבע

צפו בתמונות מאימון הפתיחה:

שחקני הפועל באר שבע |
יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע | הפועל באר שבע, רשמי
רמזי ספורי. יעזוב להשאלה? | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי