במכבי חיפה רוצים שעוואד יחתום לפני מחנה האימונים: "הוא יהיה שחקן מפתח"

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי מקווים להחתים את החלוץ על חוזה חדש בימים הקרובים. בכר ממשיך לחפש קשר נוסף, במקביל פלקושצ'נקו לא ממהר לעזוב. שריף כיוף מועדף לשמש כשוער משנה. שני רחובות יוקמו על שמם של אגדות המועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה את אימוניה בתחילת השבוע וכבר ביום שישי היא תקיים את משחק האימון הראשון שלה מול הפועל נוף הגליל ובשבוע הבא, תפתח את המחנה האימונים שייערך העונה בכפר גלים לאור מגפת הקורונה.

המאמן ברק בכר מתכוון לדלל את הסגל עד למחנה ובמקביל ינסה להחתים לפחות שחקן רכש אחד, כאשר העמדה המועדפת היא הקשר האחורי. במועדון עלה שמו של בירם כיאל, אבל האחרון לא ממהר לחזור לישראל וכעת נראה כי הירוקים יתחזקו בשחקן זר.

מעבר לכך, במועדון מקווים לסיים את הסאגה מול מוחמד עוואד. כזכור החלוץ היה הראשון שזומן לשיחה מול בכר, בה הבהיר המאמן כי הוא בונה עליו לקראת העונה הקרובה. גם באימונים הראשונים המאמן המשיך לדבר עם עוואד ושיבח אותו על יכולתו, לכן במועדון מקווים שיחדש את חוזהו כבר בימים הקרובים. הוא יהיה שחקן מפתח בעונה הקרובה ואנחנו רוצים לשמור עליו", אמרו בחיפה. בינתיים, החלוץ משהה את ההחלטה.

ברק בכר. מחפש קשר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מי שככל הנראה לא יהיה בסגל בעונה קרובה, מקסים פלקושצ'נקו. כאמור, בכר מעוניין בקשר אחורי נוסף שיצטרף לנטע לביא, יובל אשכנזי ומוחמד אבו פאני ומסתמן כי פלקושצ'נקו לא יקבל הזדמנות ממשיות. הקשר זוכה לעניין רב מצד הפועל חדרה ומקריית שמונה, אך בינתיים הוא לא ממהר לעזוב.

בצוות המקצועי גם החליטו על מצבת השוערים לקראת העונה הקרובה – שריף כיוף ורועי פוקס יהיו צמד שערים נוספים לצדו של ג'וש כהן. עומרי גלזר ממשיך להתאמן עם הקבוצה אך צפוי לצאת לעונת השאלה.

בעניין אחר, מכבי חיפה הודיעה היום על מחווה מרשת שזכו שתי אגדות של המועדון, ג'וני הרדי וישעיהו שווגר ז"ל. מועצת עריית חיפה אישרה כי שני רחובות יוקמו על שמותיהם של השניים, בשכונה חדשה שנבנת בסמוך לאצטדיון סמי עופר. "זה מרגש לראות כיצד עיריית חיפה מנציחה בצורה מעוררת כבוד את תרומתם של סמלי מכבי חיפה מכל הזמנים" אמר המנכ"ל אסף בן דב באתר הרשמי של המועדון.

ג'וני הארדי
ג'וני הארדי | מכבי חיפה, אתר רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי