יואב כץ: "אגאדה? לא חטפתי אותו ממכבי חיפה"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

לאחר שהחתים את החלוץ מהפועל קטמון, הבעלים הבהיר: "הוא הסתכל ימינה ושמאלה ובחר את הקבוצה המתאימה לו". על המשבר הכלכלי: "כל הבעלים הפסידו הון גדול מאוד. השחקנים צריכים להתחשב במצב שנוצר. מי שלא, ינופה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

האזינו לראיון

ההכנות בהפועל חיפה לעונה הבאה נמצאות בעיצומן, כאשר אתמול (שני) האדומים-שחורים השלימו גם את החתמתו של החלוץ וויליאם אגאדה מהפועל קטמון. בראיון לתכנית הספורט של 103FM הבהיר הערב הבעלים יואב כץ שביעות רצונו מצירופו של השחקן, כמו גם דעתו על ההפסדים הכלכליים שיצר נגיף הקורונה.

"אגאדה התחשב מאוד בדרישות שלו מאיתנו" סיפר כץ. "היה יכול לקבל סכומים אחרים ממקומות אחרים. לא חטפתי אותו ממכבי חיפה. הוא בעצמו הסתכל ימינה ושמאלה ובחר את הקבוצה המתאימה לו". על הסגל כולו לעונה הבאה הוסיף: "אנחנו משתדלים לשמר את רוב הסגל של העונה שעברה, כי הוא הצליח מאוד, במיוחד בפלייאוף העליון".

"הקהל תומך בנו גם כן ונרתם לעזור לנו. יותר ממאה אוהדים כבר קנו כרטיס מינוי כתרומה למועדון. אם הקהל יחזור אז זה יהפוך לכרטיסים למשחקים ואם לא יחזור אז זה ייחשב כתרומה. צריך להבין כמה כספים הבעלים הפסידו במהלך משבר הקורונה, וכולם הפסידו הון גדול מאוד".

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

כץ הבהיר לגבי הקיצוץ בחוזי השחקנים: "השחקנים צריכים להתחשב במצב שנוצר. המשכורות משולמות מהכיס הפרטי של בעלי הבית. אם הכיס הזה התרוקן בגלל הקורונה או בעיות אחרות, הם צריכים להתחשב. אם הם לא ירצו להתחשב אם הם לא יוכלו גם לשחק. פשוט מאוד. השחקנים מתפרנסים מההכנסות של הבעלים".

"ולצערי, זו עובדה כלכלית. השחקנים מקבלים משכורת מהזרמה של בעלים, ורובם מבינים את זה ואין בעיות איתם. העולם נמצא במשבר עולמי גדול ולחלק מהאנשים לוקח זמן להבין את זה. מי שלא יבין את המצב הנוכחי, ינופה".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי