הכנה: נתניה גברה על כפר שלם, כפ"ס ניצחה את הפועל ר"ג

הפועל כפר סבא נגד הפועל רמת גן | הפועל כפ"ס

היהלומים, לראשונה על אטוולד על הקווים, ניצחו את העולה החדשה ללאומית 0:2 בזכות שערים של מלדה וקניקובסקי. הירוקים רשמו 1:3, בראמי, דרוויש וסוקונה כבשו

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורגל הישראלי ממשיכות להתכונן לקראת הפתיחה הרשמית של העונה ביום שבת הבא, ומספר משחקי אימון התקיימו הערב (שלישי), כשמכבי נתניה גברה 0:2 על הפועל כפר שלם והפועל כפר סבא ניצחה 1:3 את הפועל רמת גן.

מכבי נתניה – כפר שלם 0:2

ריימונד אטוולד עמד לראשונה על הקווים של היהלומים וקבוצתו גברה בניסוי הכלים הראשון שלה 0:2 במתחם האימונים על הפועל כפר שלם, העולה החדשה לליגה הלאומית. שני שערים מוקדמים הספיקו לניצחון, כשיונס מלדה כבש ראשון בפנדל מדויק בדקה הרביעית וגבי קניקובסקי הכפיל בדקה השביעית. אגב, השוער רז כרמי האריך את חוזהו בשנתיים נוספות באמצעות סוכנו, בועז גורן.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, רותם קלר, דולב אזולאי, עמרי גאנדלמן, כארם ג'אבר, אביב אברהם, אילון ירושלמי, גבי קניקובסקי, רוי קורין, חן עזרא ויונס מלדה.

הרכב מחצית שנייה: תומר הרן (רוי לייב), אסף בן שבת, מתן לוי, יובל שדה, ירין שרעבי, עמרי גאנדלמן, אביאל אסרס, אלעד שחף, רון אשכנזי, משה מולה וראם ג'והאג'ה.

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אריאל שלום

הפועל כפ"ס – הפועל ר"ג 1:3

הירוקים של עמיר תורג'מן סימנו וי על משחק ההכנה הראשון. כבר אחרי שתי דקות הם עלו ליתרון משער של עומר בראמי, ואוהד רבינוביץ' השווה ל-1:1 בדקה ה-11. וואליד דרוויש החזיר את היתרון לכפ"ס בדקה ה-25, ומי שכבש את השלישי היה אמדו סוקונה, שעשה זאת בפנדל מדויק בדקה ה-70.

הרכב הפועל כפ"ס: איתמר ישראלי, טום שלח, טל מכלוף, רוי עמוס, בן חיון, בן רייכרט, עדן בן מנשה, עומר בראמי, גל אסולין, וואליד דרוויש, יובל אורן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי