סוכנו של קונטה מאשר: "כרגע הוא לא יגיע לישראל. נבדקות מספר אופציות"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

נציגו של מגן בית"ר ירושלים מאשר כי בניגוד לפלומיין, השחקן לא קיבל הודעה לחזור מיידית וחושף את היעד הבא שלו. אבל במועדון בעקבות פטירת אביו של רוני לוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"קונטה נמצא בחופשה בצרפת. סיכמנו שכרגע הוא לא יגיע לישראל, אבל אחרי שימצא קבוצה הוא יגיע כדי להיפרד. בית"ר עדיין לא קיבלה הצעה, אבל אנחנו עובדים. נבדקות כמה אופציות עבורו". כך אמר הבוקר (רביעי) סוכנו של אנטואן קונטה לספורט1, זאת בעקבות ההחלטה של המועדון להחזיר לישראל את פרדי פלומיין, בעוד שהמגן שהוא מייצג לא חוזר בינתיים לארץ.

"נבדקות מספר אופציות – בליגה הראשונה בצרפת וגם בליגה השנייה באנגליה ובגרמניה", אמר סוכנו. בית"ר ירושלים דורשת כרגע מיליון יורו על קונטה, אבל נראה כי תסתפק גם בהצעה נמוכה בהרבה. לגבי פלומיין, שכזכור צפוי להגיע רק בתחילת השבוע בשל סיבות ביורוקרטיות – אם בתוך שבועיים לא תגיע הצעה – תישקל אפשרות להשאירו בסגל.

במקביל, במועדון בודקים מספר אופציות לעמדת המגן הימני, כולל בן ביטון שקיבל אור ירוק לעזוב את הפועל באר שבע. במועדון לא מתלהבים לשחרר את מקס גרצ'קין בהשאלה ורוצים לקבל הצעה מפתה יותר. לגבי הבלמים, בסביבתו של אוראל דגני אישרו כי הוא קיבל הצעה חדשה בגובה 170 אלף דולר, אך מדובר בהצעה נמוכה והוא מצפה להצעה משופרת כדי לחתום. במקביל, בבית"ר בודקים אפשרות להנחית בלם זר וקשר אחורי.

אוראל דגני. היו מראים לו את הדרך החוצה בכל מקרה | אריאל שלום

בנושא אחר: במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) הלך לעולמו יוסף לוי ז"ל, אביו של מאמן הקבוצה רוני לוי. בהודעת המועדון הרשמית בנושא נמסר: "אביו של מאמן הקבוצה, רוני לוי, נפטר הלילה. הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים משתתפים בצערו ובצער המשפחה ומקווים שלא יידעו עוד צער". 

עוד באותו נושא: אנטואן קונטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי