התקדמות במו"מ עם דוס סנטוס, אלי בלילתי מועמד

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס. מעורר ספקות בשכונה אחרי מופע האימים | אריאל שלום

הבלם הברזילאי צפוי להישאר בבני יהודה, המגן השמאלי עשוי להצטרף במידה שעסקת בלטקסה תיכשל. אין התקדמות עם זריהן, גדיר וזנטי עדיין מתאמנים בצד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה אתמול (שלישי) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2020/21 עם ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב, בני יהודה ממשיכה בניסיונותיה להשלים את הסגל. לספורט1 נודע כי חלה התקדמות במשא ומתן מול אליסון דוס סנטוס, ונראה כי הברזילאי ימשיך לעונה שנייה בשכונת התקווה.

ניב זריהן מועמד לקבוצה, אך אין כל התקדמות עם השחקן ששוחרר מהפועל באר שבע, למרות שהיו רוצים לראות אותו מצטרף ומחפשים חיזוק בעמדתו. בקבוצה גם מנסים למצוא מתווה להחזרת מתן בלטקסה לקבוצה.

המגן השמאלי הושאל לכתומים ממכבי תל אביב בשתי העונות האחרונות, והכוונה היא שלא לשלם דמי העברה עליו. ייתכן כי הוא יושאל לעונה נוספת, אך הצהובים מעדיפים למכור אותו בעסקה בה בני יהודה תרכוש חצי מכרטיסו והאלופה תקבל רווחים ממכירה עתידית. בינתיים, אין הסכמות.

ניב זריהן
ניב זריהן | מאור אלקסלסי

במידה שעסקת בלטקסה תיכשל, אחד המועמדים לאייש את העמדה הוא אלי בלילתי. המגן ששוחרר מהפועל חיפה כבר שיחק בעבר בבני יהודה, בעונת 2017/18. אז, שימש כשחקן גיבוי לבן תורג'מן, שהיה המגן הפותח, ורשם 12 הופעות ליגה. עם זאת, במועדון ציינו שבלטקסה הוא האופציה הראשונה שלהם לעמדה זו.

בתוך כך, מוחמד גדיר ועמית זנטי ממשיכים להתאמן בצד בימים האחרונים. כזכור, לפני כשבוע השניים התבקשו לעשות זאת בעקבות העובדה שלא הסכימו לקיצוץ במשכורתם. גדיר עצמו מחפש קבוצה, בעוד עם זנטי הסיפור קצת יותר מסובך, שכן הוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות.

ובחזרה למשחק האימון אתמול מול הפועל ת"א. דור ג'אן, שנכנס כמחליף, רשם בישול יפה לשי מזור וכבש בפנדל, זכה למחמאות: "הוא סיים את הליגה הכי חד ופתח את העונה הכי חד", אמרו בקבוצה, זאת כזכור אחרי שהשחקן הפציץ שלושער ב-0:4 על הפועל רעננה במחזור הסיום של העונה החולפת. הנבחנים לא הרשימו יתר על המידה והחלטה לגביהם תתקבל בהמשך.

אלי בלילתי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי