אבוקסיס שוחח עם סלליך, שיקבל הצעה משופרת מבאר שבע

סינטיהו סלליך. מתקרב לדרום? | מאור אלקסלסי

לאור הפערים הגדולים מול מכבי חיפה, הקבוצה מהדרום תנסה לשכנע את הקשר להצטרף. המאמן הבהיר לו כי הוא בונה עליו להרכב. בינתיים, השחקנים דורשים מההנהלה להחזיר להם חמישה אחוזים מהשכר שקוצץ להם בזמן הקורונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע דורשים מההנהלה להחזיר להם חמישה אחוז מהשכר שקוצץ להם בשלושת החודשים האחרונים. הסיבה: על פי ההסכם עם המועדון, במידה שהקבוצה מעפילה לאירופה הם זכאים להחזר של חמישה אחוז מתוך 35 אחוזים שקוצצו להם. בחודש יוני קיצצה ההנהלה 35 אחוזים משכרם של רוב השחקנים (אלא אם מדובר בשחקנים להם חוזה לעונה הבאה והגיעו להסדר קיצוץ חדש, לחודש אחד או יותר), אולם במשכורת הבאה היא תצטרך להעביר להם החזרים עבור כל המשכורות בתקופת הקורונה – סכום לא מבוטל עבורם חלק מהם.

ומה עם סינטיהו סלליך? קשר מכבי חיפה, שקיבל בשבוע שעבר הצעה רשמית, דורש 180 אלף דולר, אולם במועדון הציעו לו כ-120 אלף דולר. הפערים הגדולים בין הצדדים הביאו למחשבה מחודשת ובאר שבע צפויה להגיש לו הצעה משודרגת. כרגע, ההצעה של האדומים טובה יותר מאשר של מכבי חיפה.

"סלליך קיצץ 33 אחוזים בעונה שעברה, אין סיבה שיקצץ עוד עשרות אחוזים", אמרו בסביבתו. "הוא רוצה לשחק במכבי חיפה, אבל הוא לא פוסל את ההצעה של באר שבע. הכי חשוב לו לשחק". יוסי אבוקסיס כבר הבהיר לשחקן שהוא רוצה אותו מאוד ומייעד לו משבצת של שחקן הרכב.

שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

במקביל, במועדון ינסו לסגור לאחר תשעה באב את הסכמי הקיצוץ. אחרי שקיבל אור ירוק לחפש קבוצה, בן ביטון שוקל גם מעבר לחו"ל. המועדון קיצץ בינתיים 35 אחוז משכרו של רמזי ספורי לחודש יוני, אבל שם יודעים כי בעוד מספר ימים יצטרכו לשלם את משכורות יולי ולכן יש להגיע להסדר עד תחילת השבוע. הקשר רותם חטואל עשוי לחתום בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי