מכבי חיפה תגיש לגולסה הצעה כספית אם לא יסתדר מול מכבי ת"א

אייל גולסה, סאן מנחם
אייל גולסה מול סאן מנחם. בעונה הבאה יחד? | דני מרון

הירוקים ישמחו לצרף את הקשר לאור הפערים הגדולים מול ג'ורג' מנדז'ק והעבירו לו מסר דרך צד שלישי. הוא דורש חוזה לשלוש שנים בגובה מיליון דולר. מחר: משחק אימון נגד נוף הגליל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מרוצים מהאווירה החיובית בפתיחת האימונים. כבר מחר (שישי) תערוך הקבוצה ניסוי כלים ראשון תחת המאמן ברק בכר כשתפגוש את הפועל נוף הגליל. הירוקים יגיעו למשחק הזה ללא שחקני רכש והתקווה במועדון היא שבשבוע הבא יצטרף לפחות שחקן נוסף בדמות קשר אחורי זר.

אחד המועמדים הראשונים שהיה בפנקסו של בכר הוא ג'ורג' מנדז'ק עמו עדיין מתקיימות שיחות אך נראה שהפערים הכספיים הגבוהים ימנעו את הקאמבק שלו. ההצעה האחרונה של הירוקים הייתה בגובה 180 אלף יורו ועוד 40 אלף יורו כבונוס ואילו הקשר דורש סכום גבוה ובמקביל זכה להצעות נוספות, ביניהן מספורטינג חיחון מהליגה השנייה בספרד.

במועדון בוחנים אופציות נוספות וישמחו מאוד לצרף את אייל גולסה שסיים את חוזהו במכבי תל אביב ואף נקשר לפרטיזן בלגרד. לספורט1 נודע כי בכרמל העבירו מסר לקשר דרך צד שלישי – אם יחליט לוותר על ההצעה מהצהובים – הירוקים יגישו לו הצעה כספית. גולסה מעוניין בחוזה לשלוש שנים ועלות העסקה מוערכת במיליון דולר.

בנושא אחר, בחיפה שמחו להשאיל את המגן איקוום אוטין לבני סכנין מתוך תקווה שהשחקן יקבל ניסיון ויחזור שחקן טוב יותר לאחר עונת השאלה. בניגוד לאוטין שזומן לפתיחת האימונים והושאל, ישנם גם שחקנים שלא הוזמנו וימשיכו בהשאלה כמו הקשר ים כהן והחלוץ גיל יצחק. האחרון סיים את העונה כמלך שערים במדי הפועל ראשון לציון ובוחן מספר אופציות בליגת העל. במקביל הוא גם זוכה להתעניינות מכל קבוצות הצמרת בליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי