לא מוותרת: הפועל חדרה תגיש הצעה נוספת לפלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

בחדרה מבינים שלא יצליחו להחזיר את אבו פאני, וסימנו את חברו לקישור כמועמד המוביל. אושר אבו ספג זעזוע מוח קל באימון, סלם ועזהם שוחררו מהקבוצה, בונגונגי חתם רשמית

(גודל טקסט)

הפועל חדרה היא ללא ספק אחת הקבוצות הפעילות ביותר בכל חלון ההעברות מאז שעלתה לליגת העל. שרון מימר והיועץ המקצועי אורן גולן, מחפשים לחזק את הסגל ומקווים להשלים את הפאזל עד לפתיחת משחקי גביע הטוטו. אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה ביום ראשון, חניכיו של מימר ישחקו מחר נגד הפועל רעננה, היורדת הטרייה ללאומית.

במהלך משחק האימון מימר מתרגל מספר הרבים ולמעשה בוחן את השחקנים שהצטרפו מהליגה הלאומית. אחרי ההפסד לפתח תקווה, הבלם גיל סלם והחלוץ עבדאללה עזהם שוחררו ולא מן הנמנע שגם לאחר המשחק מול רעננה ישוחררו שחקנים נוספים. אחד השחקנים שנבחן בקבוצה הוא הבלם, אושר אבו, שנפצע הבוקר באימון הקבוצה לאחר שספג מכה קשה בראשו והובהל לבית החולים 'הלל יפה' בעיר, שם נראה כי הוא סובל מזעזוע מוח קול וחתך בשפה.

בדיקת ה-CT של הבלם התגלתה כתקינה, והוא צווה לנוח בסוף השבוע. בינתיים בחדרה מגבירים את המאמצים לצירוף קשר מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. בחדרה הבינו כי אבו פאני ככל הנראה יתבגר השנה ברוטציה של הרוקים ולא יחזרו לכרמל, והחליטו ללכת בכל הכוח על הקשר בן ה-24, שקיבל לאחרונה הודעה מהמאמן החדש, ברק בכר, על כך שאינו נמצא בתוכניות לעונה הבאה. גם הפועל קריית שמונה ובני סכנין הביעו עניין בקשר היצירתי. בחדרה מתכוונים להגיש לשחקן בימים הקרובים הצעה כספית משופרת, שאמנם תהיה נמוכה משכרו בכרמל (סכום המוערך בכ-210 אלף דולר לעונה), אך עדיין כנראה טובה יותר משל הקבוצות האחרות.

במקביל, הערב השלים את הצטרפותו למועדון קשר הכנף הקמרוני רודריגו בונגונגי, שכבר מתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים וסיכם את תנאיו לפני כחודש. הוא חתם לעונה עם אוטפציה לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי