בבית"ר ירושלים לא פוסלים אפשרות שפלומיין יישאר

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אריאל שלום

הקשר אמור לנחות בשבוע הבא, גורם במועדון "קונטה לא יישאר. פרדי? בחינם לא נשחרר אותו". אחרי שלוי ובניון החליטו להשאירו, שחקנים יצאו להגנת חנן ממן: "שחקן הכרעה, אין מספיק כאלה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחת הסוגיות המעניינות בבית"ר ירושלים בקיץ הזה הפכה להיות שאלת עתידו של חנן ממן בקבוצה. בשבוע שעבר פרסמנו כי יוסי בניון ורוני לוי החליטו להשאירו בבית וגן (בכפוף לכך שיגיע להסדר כספי לגבי הקיצוץ בקיץ, כמו יתר השחקנים, כמובן) וכעת שחקנים יצאו להגנתו של הקשר.

"אנשים שואלים למה צריך את ממן כשאוחנה חוזר, אבל הם לא חייבים לשחק באותו תפקיד ויכולים להיות גם יחד עם המגרש. חוץ מזה, מישהו יותר בדיוק מתי אוחנה יחזור?", אמרו שחקנים בקבוצה. "אין לנו מספיק שחקנים יצירתיים בחלק הקדמי. חנן הוא שחקן הכרעה. אנשים שכחו שרק לפני שנתיים הוא הוכתר לשחקן העונה". לממן יש סעיף בחוזה לפיו יוענק לו חוזה לעונה נוספת, עד קיץ 2022, אם יבשל ויכבוש 16 שערים בסך הכל. "חנן מרגיש שזאת העונה שלו, שהוא מסוגל לשחזר את העונה הגדולה מבאר שבע", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "הוא מסוגל להגיע למספרים האלה".

פרדי פלומיין אמור להגיע בתחילת השבוע ארצה וכפי שפרסמנו – עשוי להישאר בסגל אם לא ימצא קבוצה תוך כשבועיים. בניגוד אליו, אנטואן קונטה, שסוכנו אישר כי הוא נשאר בצרפת בשלב זה, עדיין לא מצא קבוצה. גורם במועדון אמר אמש: "קונטה לא יישאר כאן. בניגוד אליו, אם פלומיין לא ימצא קבוצה אולי נחזיר אותו לסגל. הכל שאלה של מחיר. בחינם לא נשחרר אותו".

חנן ממן. יחזור להפועל חיפה? | דני מרון

דן איינבינדר, כך נראה, יצטרך לקצץ מעבר לקיצוץ של שאר שחקני הקבוצה אם ירצה להישאר בקבוצה. לאחרונה התבטא משה חוגג בפני מקורביו, כי בשכר הנוכחי שלו (320 אלף דולר, לפני הקיצוץ), איינבינדר לא יוכל להמשיך בקבוצה. בסביבתו של איינבינדר לא מנהלים כרגע דיון בעניין הזה וטוענים שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ועומד בהסכם הקיצוץ. "צריך להזכיר שדן קיצץ, כמו יתר השחקנים, 25 אחוז מהנטו, לא מהברוטו", אמרו. 

מחר (שישי) תערוך הקבוצה משחק אימון מול מכבי תל אביב. רוני לוי, האבל על מות אביו ז"ל, לא יעמוד על הקווים כמובן.

דן איינבינדר
דן איינבינדר. מקורביו מעבירים ביקורת על המועדון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי