הפועל חדרה מקווה להשלים את השאלת פלקושצ'נקו

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו. מבוקש בהפועל חדרה | מאור אלקסלסי

ראשי המועדון צפויים להיפגש עם נציגיו של הקשר כדי לסכם לגבי שכרו, גם טל כחילה מועמד. עוד קודם משחק אימון מול הפועל רעננה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערך הבוקר (שישי) משחק אימון נוסף כאשר תתארח אצל הטרייה לליגה הלאומית הפועל רעננה. כזכור ביום שלישי האחרון חדרה קיימה משחק אימון מול מכבי פתח תקווה (שהסתיים ב-0:1 למלאבסים) ושיתפה מספר נבחנים מהליגה הלאומית שחלקם עשויים קבל הודעת שחרור אחרי המשחק.

מאידך במועדון ממשיכים לפעול בכל הכוח לצירופו של מקסים פלקושצ'נקו, עליו פורסם לראשונה בספורט1. הקשר קיבל לאחרונה הודעה כי אינו בתוכניות של מכבי חיפה וזוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות ליגת העל, אך הקשר נוטה להגיע לחדרה, זאת בזכות יחסיו הטובים עם שרון מימר אותו אימן בהפועל חיפה. כפי שפורסם כאן אתמול, חדרה שיפרה משמעותית את ההצעה לפלקושצ'נקו והיום אף עשויה להיערך פגישה מכרעת בין הצדדים.

בנוסף בחדרה מעוניינים להתחזק בשחקן הגנה נוסף, כאשר בתחילה חשבו לפנות שוב לחגי גולדנברג, אבל הפערים בין הצדדים עדיים גבוהים ובימים האחרונים בחנו אופציה לצרף את הבלם טל כחילה. לקבוצתו אנטרומיטוס מחזיקה באופציה האריך את חוזהו בעונה נוספת ובסביבתו של השחקן סיפרו כי הקבוצה מיוון החליפה לא מזמן מאמן שיצטרך להחליט לגבי עתידו של הבלם. בכל מקרה כחילה מחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות ביוון, אך בוחן אופציות בישראל ופרט לחדרה, גם הפועל תל אביב, בני יהודה והפועל חיפה במעקב.

טל כחילה
טל כחילה | אלבום פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי