קלינגר וסיני לא רוצים שחקנים מבית"ר במקרה שתסוכם עסקת דגני

דן איינבינדר | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, הירושלמים שיפרו את ההצעה על הבלם, אך בצוות המקצועי של הפועל ת"א לא מתלהבים לצרף את זהבי ולא יכולים לשלם לאיינבינדר. עידו לוי עדיין המועמד להחליף את הקפטן, אופק עובדיה חתם עד 2025

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מנסים להשאיר את אוראל דגני בקבוצה. בשבוע שעבר פורסם לראשונה בספורט1 כי בית"ר ירושלים העלתה את הצעתה ל-170 אלף דולר, כ-20 אלף דולר יותר מהפועל תל אביב, ואתמול אישרו בבירה כי ההצעה אכן הגיעה לשחקן באמצעות סוכניו.

כעת מופעל לחץ על דגני להאריך את החוזה, אלא שמאחורי הקלעים מתנהל מאבק אחר – הצוות המקצועי, בראשות משה סיני וניר קלינגר, לא מעוניין לקחת שחקנים מבית"ר ירושלים. אור זהבי ודן איינבינדר כבר הוצעו לאיציק ניסנוב, אבל אלה לא יוכלו לשלם לאיינבינדר את משכורתו אחרי הקיצוץ (240 אלף דולר) ולא חושבים שהמספרים שזהבי מרוויח מצדיקים את הגעתו, בטח כשחקן הרכב.

במהלך השבוע נערכו מספר שיחות בין קלינגר לדגני. המאמן הבהיר לבלם מספר פעמים כמה הוא בונה עליו לקראת העונה הקרובה, אך דגני לא אוהב את ההתנהלות של הבעלים ולכן שוקל את עתידו. "זה לא רק עניין של כסף, אלא איך מתייחסים אליו", אמרו בסביבתו של השחקן. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, עידו לוי הוא המועמד המוביל להחליף את דגני אם יעזוב את הפועל תל אביב. במועדון הודיעו לנציגיו של ניקו אולסק כי בשלב זה לא יוכלו לממן את שכרו. 

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

בתוך כך, הבוקר החלוץ אופק עובדיה חתם על חוזה לחמש שנים. אמש נודע כי שיחות ראשוניות התקיימו בעניין והצדדים השלימו במהרה את הארכת ההתקשרות. נזכיר כי עובדיה שותף פעמיים בפלייאוף העליון לפני כחודש וכן עלה מהספסל בחצי גמר גביע המדינה בו נכנעה הקבוצה למכבי פ"ת.

עובדיה, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום על חוזה במועדון בו גדלתי. זה ציון דרך חשוב ורגע מרגש עבורי. אני מחכה להזדמנות להוכיח את עצמי במגרש".

סוכנו של השחקן, עידן בן אבו הוסיף: "אני שמח להחתים בהפועל את אופק עובדיה, שמגיל צעיר סומן כמי שעתיד לכבוש לא רק שערים, אלא גם את ליבם של האוהדים עם הכישרון היוצא דופן שלו – ולהבטיח את עתידו במועדון האדום".

אופק עובדיה
אופק עובדיה | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי