התנאי שהציב עומרי גלזר לראשי מכבי חיפה. דיווח: שרי בדרך לטורקיה

עומרי גלזר
עומרי גלזר | אודי ציטיאט

השוער ששב מסקציה נס ציונה מוכן לצאת להשאלה נוספת, אך רק לקבוצה בה יובטח לו מקום בהרכב. הירוקים הציעו אותו לבני יהודה, שמעדיפה כרגע להמשיך בחיפושים אחר שוער זר. וגם: ההולנדי יעבור לארזורומספור?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2020/21. ביום רביעי תצא הקבוצה למחנה אימון מיוחד, אולם בינתיים החליט המאמן ברק בכר כי השחקנים לא יזכו לימי מנוחה והקבוצה תתאמן כל יום. במהלך השבוע הירוקים צפויים לקבל חיזוק בדמותם של ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, סאקו טורה, צ'רון שרי ויאניק וילדסחוט אשר נמצאים בבידוד ואמורים להצטרף לחבריהם תחת המאמן החדש. נראה כי השחקנים הזרים, שכאמור החמיצו חלק ניכר מההכנה, לא ישחקו במשחק הראשון של גביעי הטוטו מול קריית שמונה והם ישותפו בהדרגה במטרה למנוע פציעות מיותרות.

עוד לפני הגעת שרי לאימונים, בטורקיה פורסם הבוקר כי הקשר כבר על סף סיכום תנאיו בשורות העולה החדשה ארזורומספור. שרי הוא אחד המועמדים שעלו בקבוצה, לצד שמות כמו לזאר מרקוביץ' שמשחק בפרטיזן בלגרד, מיכאל פריי מפנרבחצ'ה ואלג'יירו אלייה ששיחק בבשאקשהיר. במכבי חיפה לא התרגשו מהדיווח. במועדון ובסביבת השחקן טענו כי אין הצעה ומדובר בסך הכל בלחשושים.

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

במקביל להכנות, בכר רוצה להנחית בימים הקרובים קשר אחורי זר שיוכל להשתלב במהרה ולהתחרות עם נטע לביא על העמדה. במועדון מקווים לסגור את הנושא עד היציאה למחנה באמצע השבוע. בנוסף, המאמן צפוי לדלל בקרוב את הסגל ומי שעשוי לעזוב פעם נוספת הוא עומרי גלזר. עוד לפני פתיחת האימונים הבהירו בכרמל לשוער כי מסתמן שהוא ייצא שוב להשאלה. גלזר מוכן, אך בתנאי שיעבור לקבוצה בה ישמש כשוער ראשון. במידה ולא, הוא מעדיף להישאר במכבי חיפה. בין השאר הוצע השוער לבני יהודה, שמעדיפה בשלב זה לחפש שוער זר. במקביל, נציגיו של גלזר מחפשים אופציות בחו"ל. מספר קבוצות מהליגה הלאומית הביעו עניין.

שחקן נוסף שקיבל הודעה שהוא לא בתכניות של בכר הוא מקסים פלקושצ'נקו, שדורש לעזוב בהשאלה ללא תמורה כספית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר כבר סיכם את תנאיו בהפועל חדרה, אולם מכבי חיפה דרשה דמי השאלה ובשורות הקבוצה מהשרון מתנגדים לכך בתוקף. בינתיים, ביום שישי האחרון כבש פלקושצ'נקו את השער של מכבי חיפה בהפסד 2:1 לנוף הגליל וזכה למחמאות מצד המאמן. בסביבת השחקן הבהירו: "כל עוד לא נאמר לנו אחרת, מקסים ממשיך להתאמן עם מכבי חיפה".

מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי