חדרה לפלקושצ'נקו: "סדר את דמי ההשאלה מול מכבי חיפה"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הקבוצה של שרון מימר לא מתכוונת לשלם מעבר לשכר של הקשר של הירוקים ומקווה לסיים את הסאגה בימים הקרובים. מגן הפועל עפולה עשוי להצטרף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה הביעו שביעות רצון אחרי ה-2:3 על הפועל רעננה אתמול (שישי) במשחק ההכנה השני של הקבוצה. במועדון שיבחו את השחקנים הצעירים והחדשים שהגיעו להיבחן, ונראה כי רובם יישארו, כאשר מי שבלט היה החלוץ דור מוסקוביץ'. גם אסי גומה, שחקן בית ואחד מסמלי המועדון, המשיך ביכולת הטובה שלו ולא מן הנמנע שהוא יישאר בסגל בעונה הקרובה, זאת אחרי שיצא להשאלה בשתי העונות האחרונות.

בחדרה אף שאבו אופטימיות מכך שהם ניצחו למרות ששיחקו עדיין ללא הזרים החדשים. בתוך כך, במועדון מקווים לסיים את הסאגה סביב מקסים פלקושצ'נקו. קשר מכבי חיפה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, סיכם את תנאיו, אך הירוקים ביקשו דמי השאלה בזמן שבקבוצה מהשרון לא מוכנים לממן מעבר לשכרו.

ראשי חדרה שוחחו עם נציגו של הקשר, ואלה צריכים להיפגש בתחילת השבוע עם אנשי חיפה בכדי למצוא את המתווה לפי פלקושצ'נקו יושאל בחינם לקבוצה של שרון מימר. כמו כן, במועדן רוצים לשאול את השחקן לעונה מלאה ולא כפי שנעשה בשנתיים האחרונות עם מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל, אשר הירוקים השאירו לעצמם את האפשרות להחזיר אליהם את השחקנים במהלך חודש ינואר.

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

מעבר לפלקושצ'נקו, בחדרה רוצים להתחזק בעוד שחקן הגנה בעמדת הבלם או המגן השמאלי. אחד השמות שהועלו היה טל כחילה, שעדיין לא החליט האם לחזור לישראל ואף מחזיק בהצעה מבני יהודה. שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד הוא מגנה השמאלי של הפועל עפולה, אופק נדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי