כפ"ס יוצאת למחנה אימונים, תורג'מן: "המערכת עובדת קשה על חיזוק"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

הירוקים ישהו ברעננה כחלק מההכנות לעונה, אפריאט לא חתם על חוזה חדש וייעדר ואילו השוער איתמר ישראלי ייבדק כדי לאבחן את הפציעה. המאמן: "נעבוד על ריכוז וחידוד המטרות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תחל היום (ראשון) את מחנה האימונים עליו פרסמנו בשבוע שעבר, במסגרתו ילונו השחקנים ברעננה ויקיימו אימונים באיצטדיון לויטה הביתי. הקבוצה תחסר את יהב אפריאט שעדיין לא חתם על חוזה חדש ולא ייצא למחנה, בעוד איתמר ישראלי שנפצע בשריר הארבע ראשי יערוך מחר בדיקה ואז תתברר חומרת מצבו.

במהלך המחנה כפר סבא תערוך את משחק ההכנה האחרון שלה לעונה, ביום שלישי נגד בני סכנין, לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו ביום שבת מול מכבי נתניה.

לקראת היציאה למחנה אמר המאמן עמיר תורג'מן: "אנו יוצאים למחנה קצר ולא רגיל בגלל המצב בו אנו מצויים והאיסור לנסוע למחנה בחו"ל. המטרה העיקרית היא גיבוש בין השחקנים, הצוות והכרות טובה יותר בין כל הגורמים. יחד עם זאת, נגביר את קצב האימונים שיהיו אינטנסיביים יותר. נעבוד על ריכוז וחידוד המטרות לעונה הקרובה ונרצה להמשיך את סיום העונה שעברה".

לגבי סגל השחקנים שיוצא למחנה ועל חיזוק שעוד יגיע הוסיף המאמן: "כל המערכת עובדת מאוד קשה על חיזוק. גם בגזרת הישראלים וגם בגזרת הזרים. לא נביא שחקנים לצורך עיבוי הסגל, אלא רק לשדרג אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי