Sport1 Banner

אנריק סבוריט עשוי להישאר במכבי תל אביב

אנריק סבוריט חוגג | מאור אלקסלסי

האפשרות עלתה לאחר שמחירו של הספרדי הרתיע את א.א.ק אתונה וכרגע אין קבוצה שתשלם יותר ממיליון יורו. אנדרה ג'ראלדש יחזור?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שכבר נפרד בפוסט באינסטגרם, מכבי תל אביב יצרה קשר עם אנדרה ג'ראלדש ועניינה אותו באפשרות לחזור למועדון. המגן הימני שייך לספורטינג ליסבון ועל פי הדיווחים האלופה ויתרה על האופציה לרכישתו תמורת 700 אלף יורו, אולם לספורט1 נודע כי היא תוכל לרכוש אותו ב-350 אלף יורו בלבד.

הצהובים אמנם לא מימשו את האופציה על השחקן והשתהו, אך נראה כי הדבר נובע מהעובדה שמיטש גולדהאר נתן אור ירוק להחתמת שחקנים רק בשלב מאוחר יחסית, בכלל חוסר הודאות הכלכלית בישראל. במועדון הבהירו למגן כי אם לא ימצא קבוצה תוך שבועיים, ייתכן שיוחלט להחזיר אותו למועדון.

שחקן נוסף שעשוי להישאר בסוף הוא אנריק סבוריט. ההצעה מא.א.ק אתונה הייתה נמוכה מדי ולא ריאלית בשלב זה. ההערכה היא שלא תהיה קבוצה שתשלם את הסכומים שמכבי תל אביב רוצה, לפחות מיליון יורו, וייתכן שגם המגן השמאלי יישאר בקבוצה בסופו של דבר.

עם אייל גולסה אין עדיין חדש. הקשר קיבל את הצעת המועדון אבל ישנם פערים בין הצדדים. במהלך השבוע תיערך שיחה נוספת על מנת לנסות ולסגור אותם. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, הקשר קיבל הודעה כי נושא הדרכון הפורטוגלי שלו נמצא בשלבים הסופיים וייתכן שיקבל אותו כבר בימים או לכל המאוחר בשבועות הקרובים.

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום
עוד באותו נושא: אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי