בן חיים צפוי לחתום היום. קיצץ כ-70 אחוזים כדי להישאר

טל בן חיים
טל בן חיים. "סמל בכדורגל הישראלי" | אריאל שלום

בבית"ר החמיאו לבלם: "סמל בכדורגל הישראלי, אין יותר שחקנים כאלה". עשוי להשתלב במועדון בעתיד. אם יהיה לו ביקוש, זהבי עשוי לעזוב בהשאלה. אורן ביטון בכוננות לחתימה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

טל בן חיים צפוי לחתום היום (שני) בבית"ר ירושלים לעונה נוספת ושלישית במספר בבית"ר ירושלים. הבלם (38), שלפני מספר שבועות הוחלט להשאירו לאחר שהסכים לקצץ בשכרו, מתאמן עם הקבוצה ללא חוזה, כשהצדדים סיכמו לאחרונה גם על המשך דרכו במועדון. בבית"ר החמיאו לבן חיים, שהלך לקראת המועדון ובשיחה עם יוסי בניון הודיע כי הוא מוכן לקצץ כ-70 אחוזים בחוזה כדי להישאר. "טל הוא סמל בכדורגל הישראלי. זה מראה כמה התשוקה שלו למשחק גדולה. אין יותר שחקנים כאלה", אמרו בבירה.

למרות שרצונה של בית"ר ירושלים הוא להתחזק באוראל דגני, שההצעה עליו שודרגה בשבוע שעבר, בן חיים אמור להתחרות על מקום בהרכב. תיתכן אפשרות שבעתיד בן חיים אף ישתלב במועדון בתפקיד מקצועי או ניהולי.

מנגד, דיוגו ורדסקה קיבל שתי הצעות, מהליגה השנייה בספרד ומקפריסין, אך החליט לדחות אותן ולהישאר במועדון, שם היה מי שאמר היום: "ההצעות הרבות שמקבלים השחקנים שלנו מראות איזה שדרוג הקבוצה עשתה בשנה האחרונה. חצי מההרכב זוכה להצעות מאירופה". אור זהבי עשוי לעזוב את הקבוצה בהשאלה גם ללא קשר לעסקה אפשרית עם הפועל תל אביב. בית"ר לא מתכוונת, לפחות בשלב זה, לשחרר שחקנים בהשאלה, להוציא אחד מהם: מקס גרצ'קין עשוי לעבור לזוריה האוקראינית. אורן ביטון ממתין להתפתחויות וייתכן שיסגור בימים הקרובים בבית"ר.

טל בן חיים
טל בן חיים. בדרך לעוד עונה בצהוב-שחור | אודי ציטיאט

בתוך כך, פרדי פלומיין יצטרך לאימוני הקבוצה, בעוד שאנטואן קונטה שהתבקש להישאר בצרפת בינתיים בניסיון למצוא קבוצה יעשה זאת רק בשבוע הבא. בבית"ר מקווים כי הביקור שלו בישראל יהיה ביקור פרידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי