יעקב בוזגלו נפרד: "הייתי מקבל בדיוק את אותן החלטות"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

יממה לאחר שבנו הודיע כי לא ישמש כסוכנו, האב בפוסט סיכום: "גאה במאור שנתן בי אמון. אולי חלק מבעלי הקבוצות לא אהבו אותי אבל משפחתי כן וזה מה שחשוב". על העתיד: "הלוואי שיצליח לפחות כפי שהצליח איתי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אתמול (ראשון) נפל דבר בכדורגל הישראלי כאשר מאור בוזגלו הודיע כי אביו יעקב שהיה סופר-מעורב בקריירה שלו – לא ישמש מעתה ואילך כסוכנו, כחודש אחרי שיעקב הפסיק לייצג גם את אלמוג. מה לא נאמר על משפחת בוזגלו והסלוגן: "הילד ענק". הבוקר (שני) פרסם יעקב בוזגלו פוסט פרידה קצר והודה שלא עשה חיים קלים לבעלי הקבוצות אך הוא שלם עם כל צעדיו.

בוזגלו פתח את דבריו כך: "היחסים של מאור, אלמוג ושלי מצוינים. אני בטוח שלפחות חלק מבעלי המועדונים לא אהבו אותי, אבל אני שמח שמאור, מירן, אלמוג, נטליה והנכדים – כן!. בינינו, זה יותר חשוב".

" ‎בכנות, אני מאחל לכל שחקן ושחקן חצי ממה שמאור עשה. גם מבחינה מקצועית וגם כלכלית", המשיך בוזגלו והודה על חילוקי דעות בינו לבין מאור: " כמו שניתן להבין, לא תמיד ראינו את הדברים עין בעין והיו הרבה חילוקי דעות. זה לגיטימי ולמרות הכל, אני גאה במאור שלאורך כל הדרך נתן בי אמון מלא".

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

והעתיד? "היום מאור יוצא לדרך חדשה, עם סוכן חדש, והלוואי שיצליח איתו לפחות כמו
‎שהצליח איתי, לא יהיה מאושר ממני. גם אלמוג חתם לעונה נוספת בהפועל חיפה כאשר הוא מיוצג על ידי האחים קצב והוא בידיים טובות".

לסיום סיפר על התחושה האישית שלו: " ברמה האישית, אני מסתכל אחורה היום ויודע, שאם הייתי צריך לקבל את ההחלטות שוב הייתי מקבל את אותן החלטות בדיוק ואני לא מצטער על כלום. תמיד שמח בחלקי. אז נכון שתמיד אפשר יותר אבל זה כל העניין – להיות שמח בחלקך. כל שאני מבקש עבור מאור ואלמוג זה בריאות ובריאות וכל היתר בונוס. בהצלחה מאור ואלמוג היקרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי