בן ביטון נפרד מהפועל ב"ש: "כואב לי, הראו לי את הדרך החוצה"

בן ביטון
בן ביטון. עזב את באר שבע אחרי שבע שנים | אריאל שלום

יממה אחרי שעבר במפתיע למכבי תל אביב, המגן הודה: "אני השחקן הוותיק ביותר במועדון, השריד היחיד לטרום תקופת האליפויות ושידרו לי 'מיצינו', אבל אני בוחר לא לטרוק דלת"

(גודל טקסט)

עידן הסתיים אתמול (ראשון) בבירת הנגב, כאשר המגן בן ביטון עזב רשמית את הפועל באר שבע – אבל מכל הקבוצות, עבר דווקא לאחת היריבות הגדולות, מכבי תל אביב.

כבר במהלך העונה שעברה הבין ביטון כי הוא איבד את מקומו בהרכב הפועל באר שבע לאור דדיה והתבקש לקצץ מאוד משמעותית בשכרו, כ-40 אחוז, וכשעלתה האפשרות להצטרף למכבי תל אביב, שחיפשה מגן ימני בשל עזיבת אנדרה ג'ראלדש, המגן הושאל ועזב את הפועל באר שבע בתום שבע שנים במועדון, שכללו בין השאר שלוש אליפויות.

הבוקר נפרד ביטון בפוסט באינסטגרם, בו כתב: "לפני 7 עונות הצטרפתי להפועל ב"ש. לא היו לנו אז יומרות, לא חשבנו על אליפויות, לא האמנתי שזה מה שיקרה. כל מה שרציתי זה להיכנס להרכב. פעם אמרתי באחת ממסיבות העיתונאים, שבעתיד יסתכלו על הקבוצה הזו שהיתה כאן בבאר שבע ויבינו שעשינו היסטוריה. היום כולם יודעים שזה נכון.

"שינו היסטוריה", המשיך ביטון, "לא רק בשלוש האליפויות, שני תארי אלוף האלופים, הגביע, גביע הטוטו ופעמיים שלב הבתים באירופה, אלא שהצלחנו לסחוף איתנו עיר שלמה, את כל הדרום, וכששיחקנו באירופה, הרגשנו שכל המדינה איתנו. זו היתה תקופה מרגשת, גדולה, עם שחקנים מדהימים, צוות ענק, ארגון שהלך יחד לאורך כל הדרך, בטוב וברע".

על הסיטואציה החדשה סיפר ביטון: "לצערי, משהו חרק לנו בשנתיים האחרונות, ואני לא מדבר על הצד המקצועי, כי זה יכול לקרות לכל קבוצה. משהו בחיבור בין כולם הלך קצת לאיבוד, ואני לא היחיד שאומר את זה, זה כואב לי יותר מהכל, כי החיבור הזה היה הדבר שעשה אותנו מיוחדים. מתישהו, הרגשתי, אולי בגלל שנשלחתי לייצג את כל השחקנים, כי מראים לי את הדרך החוצה. האמת? זה כאב לי, זה כואב לי. נשארתי השחקן הותיק ביותר במועדון, השריד היחיד לטרום תקופת האליפויות, ופשוט שידרו לי: 'מיצינו'".

לסיכום כתב ביטון לאנשי הפועל ב"ש והאוהדים: "אני בוחר לא לטרוק את הדלת, להשאיר אותה פתוחה, אני תמיד משאיר דלתות פתוחות, ועובר לשחק בקבוצה חדשה, באתגר חדש, וכמו תמיד אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה. תודה לך ב"ש, העיר, האנשים, האוהדים, הצוות, השחקנים, ההנהלה. תודה לסוכן שלי גלעד קצב, על העזרה, התמיכה וההקשבה. היתה תקופה אדירה,הכרתי אנשים וחברים שילכו איתי לכל החיים. אני בוחר לקחת את כל הטוב שבה, לומר תודה גדולה ולהביט על האתגר הבא שלי. תמיד כשניפגש אני אגיע עם חיבוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי