החקירה הושלמה וחזרה לפרקליטות, התיק נגד הכדורגלנים צפוי להיגנז

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

אחרי גביית עדות נוספת ובחינת פרטים, לא נרשמה תפנית דרמטית שתביא לשינוי במסקנות ובממצאי החקירה של המשטרה. הכדור בידיים של הפרקליטות, שתכריע האם להגיש כתב אישום נגד אצילי ומיכה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במקביל להודעה על סיום דרכם של דור מיכה ועומר אצילי במכבי תל אביב, חוקרי מחלק הנוער ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז במשטרה החזירו אתמול (שני) לפרקליטות מחוז תל אביב את תיק החקירה בפרשת הכדורגלנים והקטינות וזאת אחרי שמילאו אחר בקשת הפרקליטות וביצעו השלמות בחקירה.

גם אחרי גביית עדות ובחינת פרטים בהתאם לבקשת הפרקליטות, לא נרשמה תפנית דרמטית שתביא לשינוי במסקנות ובממצאי החקירה של המשטרה.

כזכור, שני שופטים הן בבית משפט השלום בראשון לציון והן בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, במסגרת דיון בבקשה להסיר את צו איסור הפרסום על שמותיהם של הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה, הקשורים לפרשה, חיוו דעת, באשר לעוצמת הראיות בתיק וקבעו כי התשתית הראייתית נמצאת בעוצמה הנמוכה ביותר.

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

לאור העובדה שהמשטרה סיכמה את ממצאיה וקבעה כי לא ניתן לקבוע חד משמעית בשל גרסאות סותרות, האם יכלו השחקנים לדעת את גילן האמיתי של הקטינות, ובכך מתבטל סעיף העבירה של בעילה אסורה בהסכמה. כמו כן קבעה המשטרה כי גם לגבי הטענה לפיה השקו השחקנים את הקטינות באלכוהול, לא ניתן לקבוע חד משמעית שהשחקנים מזגו או הגישו לקטינות אלכוהול.

הפרקליטות שבחנה את חומרי החקירה ועדויות הקטינות וכן את גרסאות השחקנים, ביקשה לפני כשבוע וחצי מהמשטרה לבצע השלמות חקירה נקודתיות וכאמור, עם סיום ההשלמות הנדרשות הפרטים המעודכנים הועברו חזרה לעיונה של הפרקליטות שתצטרך לקבוע האם להגיש כתב אישום בפרשה או להורות על סגירת התיק בהיעדר ראיות מספיקות.

על פניו לנוכח הממצאים נראה כי ההחלטה שתתקבל בימים הקרובים תביא לסגירת תיק החקירה וסיכומה של הפרשה שהותירה למרות הכל אקורדים צורמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי