ישראלי יחמיץ את פתיחת גביע הטוטו, אלי אלבז מועמד לכפ"ס

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

שוער הירוקים סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, ייעדר כשבועיים ויפספס את המשחק מול נתניה. החלוץ עשוי לחזור לקדנציה שנייה. עומר דנינו לא צפוי להצטרף. הקבוצה נפרדה ב-1:1 מול סכנין במשחק אימון

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תחל רשמית את עונת 2020/21 ביום שבת, כשתפגוש את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. בדיקת ה-MRI של איתמר ישראלי הראתה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי מה שיגרום לו להיעדר כשבועיים והוא יחמיץ את המפגש מול היהלומים. כזכור, השוער נפצע ונטש את האימון ביום חמישי. היום תקיים הקבוצה של עמיר תורג'מן משחק אימון מול בני סכנין, בו צפוי לעמוד בשער מתן זלמנוביץ', שאמור לפתוח גם במפגש מול הקבוצה של ריימונד אטוולד.

בקבוצה מחפשים בימים אלו גם חלוץ ישראלי, כאשר לספורט1 נודע שאחד המועמדים הוא.אלי אלבז, שכבר שיחק במועדון לפני שלוש עונות.

לאחר שבמועדון פנו לעומר דנינו, אשר שוחרר ממכבי פתח תקווה, ההערכה הכי שהבלם לא יצטרף. השחקן בוחן בשבוע האחרון הצעות נוספות מליגת העל ובמקביל גם מחו"ל. גם דן עזריה, שעזב את כפ"ס אחרי שהקבוצה לא מימשה עליו את האופציה, עבר לייצוגו של הסוכן אדם קידן, אשר מחפש בימים אלו קבוצה חדשה עבורו ובודק את אופציית חו"ל.

איתמר ישראלי
איתמר ישראלי | אודי ציטיאט

בנושא אחר, הקבוצה ערכה היום את משחק ההכנה האחרון לפני פתיחת משחקי גביע הטוטו ביום שבת מול מכבי נתניה, כשנפרדה בתוצאת תיקו 1:1 מול בני סכנין. מוטי מלכה כבש ראשון לזכות העולה החדשה, כאשר איהם אבדח השווה לזכות הקבוצה מהשרון במחצית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי