הפועל ת"א תעלה את ההצעה לבן הרוש, גם כחילה מועמד

בעקבות עזיבתו הצפויה של דגני לבית"ר ירושלים, האדומים מעוניינים לצרף בלם במהרה וישובו לאופציית שחקן לוקרן שכבר נכח במתחם האימונים לפני 10 ימים. גם אקס בית"ר זכה לפנייה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני עשו בימים האחרונים מאמצים רבים כדי לשכנע גם את בעלי הפועל תל אביב וגם את הבלם אוראל דגני לנסות להגיע לסיכום. זו גם הסיבה שהאדומים אף הגדילו את ההצעה וכבר היו מוכנים להחתים את דגני על חוזה לשנתיים, אך זה לא הספיק וקפטן הקבוצה החליט לעזוב, ככל הנראה לבית"ר ירושלים.

למרות ההתקדמות בשיחות מול הירושלמים, בסביבתו של דגני סיפרו כי ישנה גם אופציה של יציאה לחו"ל, אבל נראה שרק תפנית בעלילה ברגע האחרון תמנע את חתימתו בבירה. עדיין לא ברור אם האדומים יקבלו תמורה כספית עבור הבלם, על אף שלפי ההסכם הם צריכים לקבל 200 אלף דולר – מפני שהעובדה שחוגג ייקח על עצמו את חוזהו של הבלם, עשויה להוביל לאפשרות שכזו.

אוראל דגני | ספורט1

 בכל מקרה, כבר לאחר ההודעה של דגני בשעות הלילה המאוחרות החלו בהפועל תל אביב לבחון אופציות חלופיות. בראש הרשימה נמצאים אקס לוקרן, עומרי בן הרוש שכבר היה במשא ומתן עם הקבוצה ואף נכח במתחם האימונים בוולפסון, אבל אז לא הגיע לסיכום ולא מן הנמנע שכעת האדומים יגדילו את ההצעה לשחקן.

בלם נוסף שעשוי לחזק את מרכז ההגנה של הפועל תל אביב  הוא אקס בית"ר ירושלים, טל כחילה שמחזיק בחוזה לעונה נוספת באטרומיטוס ובימים אלה מנסה להתיר את חוזהו, אולם המועדון היווני דורש שיוותר על חודשיים שכר ואילו כחילה מוכן לוותר על חודש אחד בלבד בתמורה לשחרור. הבלם מועמד גם להפועל חדרה ובני יהודה, אבל אם יזכה להצעה משודרגת מהאדומים אז לא מן הנמנע שיצטרף לקבוצה של קלינגר.

טל כחילה
טל כחילה | אודי ציטיאט

מעבר לכך, במועדון לא לקחו קשה את ההפסד אתמול 2:0 להפועל רמת גן, אבל סברו כי החולשה במרכז ההגנה משפיעה על הקבוצה ולכן ירצו להחתים בלם מחליף לדגני מוקדם ככל שניתן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי